AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Har nettopp kjøpt nye klær, og jeg pleier å vaske dem før jeg bruker dem. Men jeg har alltid pleid å vaske dem på hurtigprogram på 30/40 grader. For da blir det fort ferdig heh. Men lønner det seg egentlig å vaske dem på vanlig fullt program? Sånn at det blir renere etter behandling fra butikken etc. Har hørt de sprayer klærne med kjemikalier for at de skal holde seg bedre. Eller blir det like rent om jeg setter på 30 mins vask? Hvordan pleier dere å vaske nye klær? Anonymkode: 332a1...67c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Jeg kjører nye klær på vanlig fullt program. De er innsatt med kjemikalier, og jeg føler meg tryggest med det vanlige programmet, da hurtigprogrammet er jo bare en kjapp skyll igjennom egentlig. Anonymkode: 001af...184
Mis(s)Understood Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 Jeg kjører hurtigprogram. Vitsen er bare å få skylt ut det meste av kjemikalier, ikke å vaske bort inngrodd svette eller olje. Om du er allergisk så kan det kanskje bli annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå