Gjeddde Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Er det bare vi gutta som blir Stein gale i hormonene dagen etter en fuktig bytur eller dere damer også ? Helt håpløst dette 🤪
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Skjer oss også! Eller meg iallfall Det kan variere veldig hvordan jeg er dagen derpå når det kommer til grad av kvalme, hodepine, fylleangst og om jeg er nedfor eller oppstemt, men småkåt - det er jeg alltid. Anonymkode: 16efe...117 3
Gjeddde Skrevet 16. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjer oss også! Eller meg iallfall Det kan variere veldig hvordan jeg er dagen derpå når det kommer til grad av kvalme, hodepine, fylleangst og om jeg er nedfor eller oppstemt, men småkåt - det er jeg alltid. Anonymkode: 16efe...117 Samme her. Overk... dagen derpå jeg ass😊
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Samme her. Skal ut i dag og planen er å besøke FF i morra kveld, livredd han skal avlyse for vet hvor frustrert kåt jeg er dagen derpå. Anonymkode: cbb82...db4 2
Gjeddde Skrevet 16. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme her. Skal ut i dag og planen er å besøke FF i morra kveld, livredd han skal avlyse for vet hvor frustrert kåt jeg er dagen derpå. Anonymkode: cbb82...db4 Skulle vært her da hehe. Send en pm da vel. Hyggelig det 👍
Lillie Skrevet 16. juni 2018 #7 Skrevet 16. juni 2018 Dagen derpå, alltid frustrerende å være singel da😄 Så fremt jeg ikke er så dårlig at jeg ligger og svetter i stabil sideleie, er dagen derpå definitivt en dag jeg er ekstra kåt😏
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #8 Skrevet 16. juni 2018 Det beste med fest er jo natta og dagen derpå. Knulla når vi kom hjem, i morges, når vi stod opp noen timer senere og sikkert igjen i kveld. Anonymkode: f7f6d...ff4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå