Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare vi gutta som blir Stein gale i hormonene dagen etter en fuktig bytur eller dere damer også ? Helt håpløst dette 🤪

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjer oss også!

Eller meg iallfall :)

Det kan variere veldig hvordan jeg er dagen derpå når det kommer til grad av kvalme, hodepine, fylleangst og om jeg er nedfor eller oppstemt, men småkåt - det er jeg alltid.

Anonymkode: 16efe...117

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjer oss også!

Eller meg iallfall :)

Det kan variere veldig hvordan jeg er dagen derpå når det kommer til grad av kvalme, hodepine, fylleangst og om jeg er nedfor eller oppstemt, men småkåt - det er jeg alltid.

Anonymkode: 16efe...117

Samme her. Overk... dagen derpå jeg ass😊

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Skal ut i dag og planen er å besøke FF i morra kveld, livredd han skal avlyse for vet hvor frustrert kåt jeg er dagen derpå. 

Anonymkode: cbb82...db4

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her. Skal ut i dag og planen er å besøke FF i morra kveld, livredd han skal avlyse for vet hvor frustrert kåt jeg er dagen derpå. 

Anonymkode: cbb82...db4

Skulle vært her da hehe. Send en pm da vel. Hyggelig det 👍

Skrevet

Jeg blir ekstra kåt dagen derpå🙊

Skrevet

Dagen derpå, alltid frustrerende å være singel da😄 Så fremt jeg ikke er så dårlig at jeg ligger og svetter i stabil sideleie, er dagen derpå definitivt en dag jeg er ekstra kåt😏

AnonymBruker
Skrevet

Det beste med fest er jo natta og dagen derpå. Knulla når vi kom hjem, i morges, når vi stod opp noen timer senere og sikkert igjen i kveld. 

Anonymkode: f7f6d...ff4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...