AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Vet ikke om dette er riktig underforum, men prøver. Er det noen som vet hvordan jeg enklest mulig finner ut hvilken kirke jeg sogner til? Jeg er innflytter, så har ingen "naturlig" tilhørighet her, og tror jeg befinner meg i grenseland mellom to kirker. Jeg har forsøkt å finne informasjon på nett både hos kommunen og kirken, men finner ingenting. Anonymkode: c1612...50b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette er riktig underforum, men prøver. Er det noen som vet hvordan jeg enklest mulig finner ut hvilken kirke jeg sogner til? Jeg er innflytter, så har ingen "naturlig" tilhørighet her, og tror jeg befinner meg i grenseland mellom to kirker. Jeg har forsøkt å finne informasjon på nett både hos kommunen og kirken, men finner ingenting. Anonymkode: c1612...50b Ring til en av menighetene og spør. Du finner nummeret på siden til menigheten. En annen mulighet er å spørre presten eller en annen person som virker involvert i menigheten etter en gudstjeneste. En tredje mulighet er å vente til du får valgkort i postkassa før neste kommunevalg, for kirken har valg samtidig. Anonymkode: 1932b...3e9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring til en av menighetene og spør. Du finner nummeret på siden til menigheten. En annen mulighet er å spørre presten eller en annen person som virker involvert i menigheten etter en gudstjeneste. En tredje mulighet er å vente til du får valgkort i postkassa før neste kommunevalg, for kirken har valg samtidig. Anonymkode: 1932b...3e9 Tusen takk! Ser ut som jeg enten må ringe, eller lete gjennom gamle bunker med "halvinteressant" post om jeg finner et gammelt kirkevalgkort. Jeg har alltid plukket ut valgkortet til kommunevalget, mens valgkortet til kirkevalget har blitt lagt til side. Jeg går heller ikke på gudstjenester, så det vil føles merkelig å dukke opp bare for å spørre om noe slikt. Anonymkode: c1612...50b
Daria Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Du kan søke på adressen din her og få opp riktig menighet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 3 minutter siden, Daria skrev: Du kan søke på adressen din her og få opp riktig menighet. Se der ja! Hvorfor fant jeg ikke denne når jeg drev og søkte selv? Tusen takk! Anonymkode: c1612...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå