AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Mine favorittbyer er London og Barcelona. London, fordi: Har med årene blitt rimelig godt kjent i mange av bydelene, og synes at byen byr på alt man trenger av shopping, god mat og kulturelle opplevelser. Det er rimelig og enkelt å komme seg dit, og jeg snakker språket godt Barcelona, fordi: Storby og strandferie på en gang. Den gamle delen av byen er stor, og med massevis av trange gater hvor det kryr av vintage og små butikker som selger egen design (klær, sko, vesker, smykker, interiør-ting osv). -og så Tapas da 😍 Anonymkode: 638da...d88 1
puppi Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Frankfurt, og Hamburg. Frankfurt pga moderne arkitektur og fine museer. Hamburg pga mye kultur (spesielt undergrunn).
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 Barcelona , en fantastisk og vakker by som har alt
AndreaE Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 (endret) Amsterdam. Rett og slett fordi det er så mye sjel i byen, en stor følelse av frihet også fantastisk flotte bygninger og kanaler da. Klarer ikke helt beskrive følelsen jeg får av å være der, men det er en storby som helt klart skiller seg ut! Det er også utrolig sjarmerende med alle blomstene/tulipanene som er over alt og ikke minst alle syklene. Også osten da Endret 16. juni 2018 av AndreaE 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 Roma. Kunst, arkitektur, historie, mat og drikke, romantikk, gateliv, og mulighet for både fart og ro ettersom hva du er ute etter og hvor du velger å gå. ❤️ Anonymkode: f6569...3b2
hjertesukka Skrevet 16. juni 2018 #6 Skrevet 16. juni 2018 Seattle og Firenze. Seattle pga atmosfæren og nærheten til havet. Gjestfrie og hyggelige folk, spesielt mot nordmenn. Firenze med sin vidunderlige arkitektur. Selv om det kan kalles ei turistfelle, så liker jeg meg der.
Solknapp Skrevet 16. juni 2018 #8 Skrevet 16. juni 2018 SIngapore! Rent, trygt, moderne, shopping, bra hoteller, mange bra spisemuligheter, Sentosa Island (strand, Underholdning og fornøyelse), enkelt med språk (de fleste snakker godt engelsk) og "ordna forhold". Lista kunne vært mye lenger.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #9 Skrevet 16. juni 2018 New York! Jeg er veldig glad i storbyer generelt og hele stemningen og energien i byen er magisk for meg. Elsker alt fra central park til meatpacking district, soho og times square. En annerledes og allsidig by. Giftet meg også der så det er ekstra gode minner forbundet med byen på grunn av det. Anonymkode: 2114f...8ee
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #11 Skrevet 17. juni 2018 Vilnius, synes det er en flott by, og jeg storkoste meg der, med det å bare tusle rolig rundt, se å vakre kirker, gå å museum og bare kose meg. Fant og verdens beste kaker og drinker der, også en sushi restaurant som var helt fantastisk. Nå har ikke jeg vært i New York, Barcelona osv. Anonymkode: 62a50...61b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #14 Skrevet 17. juni 2018 Amsterdam. Sjarmerende, laidback og behagelig. Anonymkode: 01c84...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #15 Skrevet 17. juni 2018 Istanbul. Den har sjel, men også nye bygninger. Maten er god og folk er veldig hyggelige og varme. Byen er også så stor og har så masse å by på at man ikke kjeder seg. Alltid noe nytt og se ❤️ Oslo liker jeg selvfølgelig også. Rent, masse fine kafeer og masse å by på. Anonymkode: d87e9...0be 2
LittDiva Skrevet 19. juni 2018 #17 Skrevet 19. juni 2018 Kairo, sååå mye og finne på, spise, se hva som helst. Beirut - samme men ikke så mye og se. Lisboa - nydelig! Litt kjedelig mat i lengden, men ellers rolig storby med tog connection til det meste innland, utland. Bra shopping og ikke mas. Istanbul - bare for og spise og se. Stockholm- buffet lunsj på deilige steder, kirsebærblomstring og alle forskjellige bydelene med hver sin sjarm. Reykjavik- veldig eksotisk. Rått og herlig!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #18 Skrevet 22. juni 2018 Sydney! 😍😍😍 Fantasisk vakker, supert vær, hyggelige og åpne folk, og fantastiske strender. Eneste problem er at det er så langt dit... og dyrt å være der. Anonymkode: bfb72...76b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #19 Skrevet 22. juni 2018 På 16.6.2018 den 17.59, Solknapp skrev: SIngapore! Rent, trygt, moderne, shopping, bra hoteller, mange bra spisemuligheter, Sentosa Island (strand, Underholdning og fornøyelse), enkelt med språk (de fleste snakker godt engelsk) og "ordna forhold". Lista kunne vært mye lenger. Singapore er veldig fint, ja. Det beste syntes jeg var folkene, og at det var så grønt og fint overalt. Anonymkode: bfb72...76b
reiseglad Skrevet 22. juni 2018 #20 Skrevet 22. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sydney! 😍😍😍 Fantasisk vakker, supert vær, hyggelige og åpne folk, og fantastiske strender. Eneste problem er at det er så langt dit... og dyrt å være der. Anonymkode: bfb72...76b Enig med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå