Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger (skjer ikke ofte) dukker det opp en side for iPhone istedenfor, men de har beholdt VG-overskriften og t.o.m. "Nyhetsdøgnet" øverst på venstre side. Oppe i adressefeltet står det https-ipurl-biz også endel mer (skriver ikke // da det legger seg som en link her).

Trykker jeg en gang til på VG-ikonet øverst kommer jeg videre inn på iPhone-reklame.

Er dette en måte å drive reklame på eller har jeg en eller annet bug? Det har aldri skjedd med andre sider enn vg og som sagt kanskje bare 1 av 20 ganger.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags maskinvare og programvare bruker du?

Anonymkode: 67325...0c1

Skrevet

PC`n heter Dell og det er Windows. Jeg bruker Firefox for å komme inn på nettet. Dette har dukket opp det siste året da.

Regner med at jeg ikke helt gir svarene du er ute etter her, men bær over med meg:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det er en feil. Hvis du bruker annonseblokkering er det muligens derfor. Du kan evt. prøve en annen annonseblokkerer. Jeg anbefaler uBlock Origin. Hvis ikke har jeg ikke noe annet forslag enn å avinstallere Firefox helt og installere på nytt, eller bruke en annen nettleser.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper det er en feil. Hvis du bruker annonseblokkering er det muligens derfor. Du kan evt. prøve en annen annonseblokkerer. Jeg anbefaler uBlock Origin. Hvis ikke har jeg ikke noe annet forslag enn å avinstallere Firefox helt og installere på nytt, eller bruke en annen nettleser.

Ja, jeg har adblock, eller hva det heter. Jeg skal teste ut ublock neste gang problemet dukker opp. Tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...