AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Jeg har mørkebrunt hår, farger etterveksten. Lurer på om noen har erfaring med olaplex sjampo, balsam og kur? Skal visst være populært hos kjendiser.... Anonymkode: 5cc1f...b8d
MSop Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Olaplex er ikke verken shampoo, balsam eller kur. Olaplex er et middel som brukes i en kjemisk behandling for å bevare bindingene i håret og for å skåne håret for best mulig hårkvalitet. Det finnes også Olaplex behandling som kan taes i salong uavhengig av kjemisk behandling. Ofte anbefales også Olaplex nr. 3 som er en etterbehandling som man kan kjøpe med seg og bruke hjemme for å vedlikeholde og opprettholde effekten av behandlingen. Hvis du er ute etter gode produkter til ditt hår ville jeg tatt turen innom salongen og fått noen til å se på håret ditt og annbefale deg produkter utifra hva ditt hår trenger 😊
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 1 time siden, MSop skrev: Olaplex er ikke verken shampoo, balsam eller kur. Olaplex er et middel som brukes i en kjemisk behandling for å bevare bindingene i håret og for å skåne håret for best mulig hårkvalitet. Det finnes også Olaplex behandling som kan taes i salong uavhengig av kjemisk behandling. Ofte anbefales også Olaplex nr. 3 som er en etterbehandling som man kan kjøpe med seg og bruke hjemme for å vedlikeholde og opprettholde effekten av behandlingen. Hvis du er ute etter gode produkter til ditt hår ville jeg tatt turen innom salongen og fått noen til å se på håret ditt og annbefale deg produkter utifra hva ditt hår trenger 😊 A-ha! Tusen takk ! TS Anonymkode: 5cc1f...b8d
*Bumblebee* Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 På 16.6.2018 den 15.13, MSop skrev: Olaplex er ikke verken shampoo, balsam eller kur. Olaplex er et middel som brukes i en kjemisk behandling for å bevare bindingene i håret og for å skåne håret for best mulig hårkvalitet. Det finnes også Olaplex behandling som kan taes i salong uavhengig av kjemisk behandling. Ofte anbefales også Olaplex nr. 3 som er en etterbehandling som man kan kjøpe med seg og bruke hjemme for å vedlikeholde og opprettholde effekten av behandlingen. Hvis du er ute etter gode produkter til ditt hår ville jeg tatt turen innom salongen og fått noen til å se på håret ditt og annbefale deg produkter utifra hva ditt hår trenger 😊 ...jeg har nettopp kjøpt olaplex shampo og balsam..? Det finnes😉☺
Tockit Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 På 16.6.2018 den 15.13, MSop skrev: Olaplex er ikke verken shampoo, balsam eller kur. Olaplex er et middel som brukes i en kjemisk behandling for å bevare bindingene i håret og for å skåne håret for best mulig hårkvalitet. Det finnes også Olaplex behandling som kan taes i salong uavhengig av kjemisk behandling. Ofte anbefales også Olaplex nr. 3 som er en etterbehandling som man kan kjøpe med seg og bruke hjemme for å vedlikeholde og opprettholde effekten av behandlingen. Hvis du er ute etter gode produkter til ditt hår ville jeg tatt turen innom salongen og fått noen til å se på håret ditt og annbefale deg produkter utifra hva ditt hår trenger 😊 Vil bare si at frisører er ikke alltid så flinke til å anbefale riktige produkter til kundens behov.
FantasDick Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 På 16.6.2018 den 15.13, MSop skrev: Olaplex er ikke verken shampoo, balsam eller kur. 😊 Olaplex no 4 og Olaplex no 5 er sjampo og balsam. (klarte ikke få vekk smilte i sittet, sry)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå