AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Del Skrevet 16. juni 2018 Vrir hodet for å finne på en gave til en nevø som blir 18 i morgen. Han ønsker seg ingenting, og driver bare med gaming, så jeg har litt lyst til å kjøpe norn opplevelser til han. Billetter til ... et-eller-annet. Han bor i Osloområdet. Tenkte på feks klatrepark, men så er jeg ikke sikker på om han tør det... Har dere noen tips? Anonymkode: acd7e...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Del Skrevet 16. juni 2018 Escape Room Anonymkode: 5b587...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Del Skrevet 16. juni 2018 Kjøretimer? Forresten jeg mener shøretimer? Anonymkode: 70ccc...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Del Skrevet 16. juni 2018 Spøkelsesvandring. Anonymkode: 8a117...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 16. juni 2018 #5 Del Skrevet 16. juni 2018 Hvis han er skikkelig gamer ville jeg ha betalt for han og en kompis til å gå på den stor LAN treff - the Gathering, i Hamar neste år. 100% sikkert du blir den alle kulest tante/onkel om du gjør det - Må nok gi gavekort da billettene er ikke til salgs enda da. Det pleier å gå over påskeuken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå