AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Jeg håper på å bli bedt ut på min første date snart og trenger egentlig alle tips jeg kan få. Hvor burde man møtes og hva burde man finne på? Hva burde jeg ha på meg? Hva med sminke? Hva om daten spør om du vil være med hjem? Burde man avtale neste date under den første daten? Noen ting man burde passe på å ikke snakke om? Hva om samtalen dør ut og man ikke kommer på noe mer å spørre om? Hva om man møter noen man kjenner mens man er på date? Anonymkode: b9fa0...979
altflyter Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Håper å bli bedt ut? Hvorfor inviterer du ikke bare vedkommende ut på date selv? Kino er sjelden lurt som første date fordi da kan man ikke snakke sammen. Cafè er ofte en sikker vinner. Kle deg i noe du føler deg vel i og smink deg litt finere enn vanlig. Ikke reflekter for mye over hva du bør eller ikke bør si. Følg magefølelsen og vær deg selv, så kommer du langt. Hvis daten spør om du vil være med hjem, så er det ingen fasit på hva du skal svare. Hva har DU lyst til? Ikke overtenk ting. Prøv å slappe av. Hvordan håndterer du vanlige sosiale situasjoner? Bare vær deg selv. Du kan ikke møte opp på date med en fasit i lomma. Det er ikke sånn det fungrerer
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 57 minutter siden, altflyter skrev: Håper å bli bedt ut? Hvorfor inviterer du ikke bare vedkommende ut på date selv? Kino er sjelden lurt som første date fordi da kan man ikke snakke sammen. Cafè er ofte en sikker vinner. Kle deg i noe du føler deg vel i og smink deg litt finere enn vanlig. Ikke reflekter for mye over hva du bør eller ikke bør si. Følg magefølelsen og vær deg selv, så kommer du langt. Hvis daten spør om du vil være med hjem, så er det ingen fasit på hva du skal svare. Hva har DU lyst til? Ikke overtenk ting. Prøv å slappe av. Hvordan håndterer du vanlige sosiale situasjoner? Bare vær deg selv. Du kan ikke møte opp på date med en fasit i lomma. Det er ikke sånn det fungrerer Det er et godt spørsmål. Er vel verdt å ta sjansen på å be noen ut dersom man virkelig liker dem. Takk for mange gode tips. Jeg håndterer som regel vanlige sosiale situasjoner veldig dårlig. Jeg blir fort veldig usikker, nervøs og sliter med å snakke ordentlig. I mange situasjoner så har jeg også store problemer med å finne svar på spørsmål eller ting å snakke om. Anonymkode: b9fa0...979 1
Xcase33 Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 18 minutter siden, AnonymBruker said: Det er et godt spørsmål. Er vel verdt å ta sjansen på å be noen ut dersom man virkelig liker dem. Takk for mange gode tips. Jeg håndterer som regel vanlige sosiale situasjoner veldig dårlig. Jeg blir fort veldig usikker, nervøs og sliter med å snakke ordentlig. I mange situasjoner så har jeg også store problemer med å finne svar på spørsmål eller ting å snakke om. Anonymkode: b9fa0...979 Nok et eksempel på at mannen må ta alt av initiativ og risiko forsåvidt ....pass på at det ikke blir såpass slitsomt for mannen at han ikke gidder. Prøv å vise "noe" initiativ der du kan ihvertfall ...høres ikke ut som du er en person som tar noe initiativ iforhold til samtaleemne heller ..slitsomt å hele tiden måtte scanne etter emner. Politikk er en sikker vinner ...er han høyre ..eller er han kommunist? sier mye om en person. Du vil ikke finne så mange FRPère sammen med døtrene til Moksnes akkurat.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 Jeg synes kino er kjempefint som første date, så sant man møtes god tid i forveien og tar en kaffe eller lignende, og er sammen en stund etterpå for å dele inntrykk om filmen og snakke om alt mulig annet. Folk som kritiserer kino som første date, ser ut til å tro at man må møtes på kinoen, gå inn i salen, sitte der og så skilles ad når man kommer ut igjen fra kinomørket ... Anonymkode: 628a2...9ef 3
solmåneogstjerner Skrevet 16. juni 2018 #6 Skrevet 16. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes kino er kjempefint som første date, så sant man møtes god tid i forveien og tar en kaffe eller lignende, og er sammen en stund etterpå for å dele inntrykk om filmen og snakke om alt mulig annet. Folk som kritiserer kino som første date, ser ut til å tro at man må møtes på kinoen, gå inn i salen, sitte der og så skilles ad når man kommer ut igjen fra kinomørket ... Anonymkode: 628a2...9ef Enig! Kino kan være veldig fint hvis man er litt nervøs og redd for at samtalen blir litt ukomfortabel. Som du sier, så lenge man har litt tid før og etter, så kan det være en fin date. Da har man også en konkret ting å snakke om, slik at det er mindre sannsynlig at det blir for kleint. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #7 Skrevet 17. juni 2018 På 16.6.2018 den 11.24, AnonymBruker skrev: Jeg synes kino er kjempefint som første date, så sant man møtes god tid i forveien og tar en kaffe eller lignende, og er sammen en stund etterpå for å dele inntrykk om filmen og snakke om alt mulig annet. Folk som kritiserer kino som første date, ser ut til å tro at man må møtes på kinoen, gå inn i salen, sitte der og så skilles ad når man kommer ut igjen fra kinomørket ... Anonymkode: 628a2...9ef Det å møtes før og etter filmen er jo et kjempefint tips, takk. Anonymkode: b9fa0...979 1
Nyttig Skrevet 19. juni 2018 #8 Skrevet 19. juni 2018 På 16.6.2018 den 2.51, AnonymBruker skrev: Jeg håper på å bli bedt ut på min første date snart og trenger egentlig alle tips jeg kan få. Hvor burde man møtes og hva burde man finne på? Hva burde jeg ha på meg? Hva med sminke? Hva om daten spør om du vil være med hjem? Burde man avtale neste date under den første daten? Noen ting man burde passe på å ikke snakke om? Hva om samtalen dør ut og man ikke kommer på noe mer å spørre om? Hva om man møter noen man kjenner mens man er på date? Anonymkode: b9fa0...979 Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #9 Skrevet 19. juni 2018 41 minutter siden, Nyttig skrev: Hvor gammel er du? Jeg er 24 år. Anonymkode: b9fa0...979
A_nanas Skrevet 19. juni 2018 #10 Skrevet 19. juni 2018 Er du på Tinder eller har du forhåpninger til å bli bedt med av en du kjenner fra før?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #11 Skrevet 19. juni 2018 49 minutter siden, A_nanas skrev: Er du på Tinder eller har du forhåpninger til å bli bedt med av en du kjenner fra før? Jeg har tinder, men er også åpen for å møte menn utenfor dette. Anonymkode: b9fa0...979
A_nanas Skrevet 19. juni 2018 #12 Skrevet 19. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tinder, men er også åpen for å møte menn utenfor dette. Anonymkode: b9fa0...979 Ok. Lykke til ☀️
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #13 Skrevet 19. juni 2018 25 minutter siden, A_nanas skrev: Ok. Lykke til ☀️ Takk, håper på at det blir kjæreste på meg og snart. Anonymkode: b9fa0...979
A_nanas Skrevet 19. juni 2018 #14 Skrevet 19. juni 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, håper på at det blir kjæreste på meg og snart. Anonymkode: b9fa0...979 Det gjør det nok, så lenge du er åpen for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå