Gå til innhold

Hva bruker menn undershorts til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pappa lurer på om han trenger dette da han skal løpe halvmaraton snart og har sett så mange menn løpe rundt med en undershorts under shortsen. 

Anonymkode: 07dc1...891

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjlnner ikke helt hva du mener led "undershorts". Jeg brukte i hvert fall ikke det da jeg løp halvmaraton og helmaraton.

Det viktige er at shortsen man bruker ikke gnager i skrittet. På forhånd burde faren din ha løpt tilstrekkelig lange treningsturer til å finne ut av det.

Skrevet

en stram shorts under shortsen bare. for mange jenter er det i hvert fall mer komfortabelt da lårene gnisser mot hverandre.

image.png

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pappa lurer på om han trenger dette da han skal løpe halvmaraton snart og har sett så mange menn løpe rundt med en undershorts under shortsen. 

Hva er undershorts?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper formålet med en stram undershorts er å holde ting på plass og hindre lårgnissing, mens "overshortsen" først og fremst er for anstendighetens skyld. :fnise:

Anonymkode: 5200f...bf2

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hva er undershorts?

ser du ikke bildet?? x)) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper formålet med en stram undershorts er å holde ting på plass og hindre lårgnissing, mens "overshortsen" først og fremst er for anstendighetens skyld. :fnise:

Anonymkode: 5200f...bf2

Ja, som kvinne må jeg ha dette, ellers så glir løse shortser opp i skrittet, og det ser ikke bra ut. + lårgnissing. Har sett at så mange menn bruker det og nå så tydelig at det er mer komfy for de også..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Wiggins skrev:

Jeg skjlnner ikke helt hva du mener led "undershorts". Jeg brukte i hvert fall ikke det da jeg løp halvmaraton og helmaraton.

Det viktige er at shortsen man bruker ikke gnager i skrittet. På forhånd burde faren din ha løpt tilstrekkelig lange treningsturer til å finne ut av det.

han har så langt ingen problemer med det sa han. mulig han ikke har løpt mye nok. når vi først snakker om ekstrautstyr, hva tenker du om kompresjonsstrømper?  noen kan ha nytte og andre ikke? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...