Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen bekjente på Snapchat som legger ut så ufattelig kjedelige ting på My Storyen sin,  f eks bilde av himmelen med antall grader, god morgen Snap hver morgen, tilsvarende på kvelden, gjerne et bilde av maten sin, hobbyen sin, evt et glimt fra jobben, bilde av Bitmojien og gjerne noen strofer om hvor kjipe enkelte venner er som aldri er der for dem. Det samme på repeat hver dag. Går uker mellom hver gang jeg åpner storyen til disse, men gjør jeg det, er det fortsatt det samme det går i. Disse er for øvrig også ivrige på å oppdatere Facebook og Instagram med like kjedelige ting. Og da lurer jeg på HVORFOR?? Selv om man har ulike interesser her i verden,  MÅ man da ha sosiale vibber nok til å forstå at slike oppdateringer er drepende kjedelige når det er så lite variasjon?? Jeg vet jeg både kan la være å gå inn for å se og slette disse personene. Jeg ser sjelden disse My Storyene, men har ikke hjerte til å slette disse personene..

Lurer veldig på hva som driver dem til å fortsette!

Anonymkode: 6da40...ed8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker nå at de får gjøre hva de vil på sin egen story. Det hadde vært noe annet hvis de hadde sendt det direkte til deg. 

Anonymkode: e1deb...dd2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjedsomhet vel? Er det i det hele tatt noe særlig interessant man poster eller sender? 

Anonymkode: 2ce34...80f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette konstante behovet for å dele "alt" man gjør med verden, uansett? Mange føler de må/bør legge ut 'noe' for i det hele tatt være synlig, eller fordi alle andre gjør det. Noen gjør det for å starte en samtale, noen har kanskje en veldig fin morgen og vil dele det. Noen personer er kjedelige, andre er litt over the top. Kanskje du heller skal ta kontakt med vennen din slik at han/hun kan legge ut en snap av dere sammen, for å gjøre det litt mer spennende? 

Anonymkode: c18e7...a26

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker nå at de får gjøre hva de vil på sin egen story. Det hadde vært noe annet hvis de hadde sendt det direkte til deg. 

Så klart gjør man som man vil, jeg er bare nysgjerrig på hvorfor folk gjør som de gjør. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke det. Er de samme folkene som deler et bilde av et eple på fb og som gleder seg til å spise det. Utrolig nok får de masse kommentarer med at de er så sunne og flinke til å spise bra. Så kommer det bare masse annet greier i løpet av dagen. Dritkjedelig alt sammen. 

Nei, jeg skjønner det ikke. Selv legger jeg ut bilder hvis jeg har vært på en tur litt utenom det vanlige, eller deler kanskje enkelte artikler o.l. hvis det er noe som interesserer meg og som jeg tror andre også vil like. Men da snakker vi kanskje en gang i måneden....

Anonymkode: b6dac...2da

• Liker 1
Skrevet

TS kan nok ikke være Snapchatkamerat med meg, for jeg er gorre kjedelig på snap.

AnonymBruker
Skrevet

Hva! Si til dem at de ikke underholder deg nok! Tenke seg til at de ikke fatter at de kjeder deg. 

:ironi:

Anonymkode: 3de5b...616

Skrevet

Skulle gjerne likt å se TS sin MyStory, h*n er sikkert kjempegøyal.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner delvis. Jeg har bare plutselig sluttet og dele så mye på story. Hvorfor skal folk være interessert i gradene der du er? Hva du spiser? Hva som skjer på jobb? Et bilde av ansiktet ditt? Hva du ser på tv??? Quotes??
Mange deler fremdeles, men selv ser jeg ikke vitsen med og dele alt dette hele tiden. Jeg liker og ha litt privatliv. 

Anonymkode: 3d569...f73

AnonymBruker
Skrevet

Nå bruker ikke jeg snapchat lenger, men der er det vel slik at du aktivt må klikke deg inn på storyen? Hvorfor gidde hvis det er kjedelig?

Anonymkode: 486ae...4fa

AnonymBruker
Skrevet

Mens vi er i gang. Stem! Hvilken type er verst  

1. Snaps av alt du spiser

2. Trenings snaps

3. «ha en fin dag» snaps

4. Snaps av været

5. Snaps av barnet/katten/hunden sin

Kjør! 

Anonymkode: d1915...e2b

• Liker 1
Skrevet

Snaps av været 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par venner som stort sett poster veldig uinteressante ting på My Story. Den ene klisser en hel haug om mannen sin, den andre snapper sykkelturer hit og dit, hva han hadde på skiva, at han laget et glass Oboy, sånne ting. Jeg skjønner ikke hvordan de tenker det skal være interessant for andre. Det verste er at jeg, nærmest som en tvangshandling, trykker meg gjennom alle stories både på Snapchat, Instagram og Facebook.

Anonymkode: 7e10b...93c

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et par venner som stort sett poster veldig uinteressante ting på My Story. Den ene klisser en hel haug om mannen sin, den andre snapper sykkelturer hit og dit, hva han hadde på skiva, at han laget et glass Oboy, sånne ting. Jeg skjønner ikke hvordan de tenker det skal være interessant for andre. Det verste er at jeg, nærmest som en tvangshandling, trykker meg gjennom alle stories både på Snapchat, Instagram og Facebook.

Anonymkode: 7e10b...93c

Det beste for deg er jo å slette facebook, instagram og snapchat. Så bruke tiden på virkeligheten i stedet, etter noen uker skal jeg love deg at livet er lettere for deg å leve. 😀

• Liker 1
Skrevet

Unødvendig problemstilling, vil jeg si.

Hva som får dem til å fortsette, lurer du? Hm, kanskje de liker det.

Skrevet

Det som er uinteressant for deg kan være interessant for andre. Jeg synes det er interessant med bilder av mat, jobb og hobbyer. 
Det fine med stories er at om du synes noen personer lager kjedelige stories, så er det helt valgfritt om du vil se dem. 
Men om du synes venner/bekjente deler så mye kjedelig, hvorfor bruker du energi på å klage på det? Hva med å bare overse disse kjedelige stories og konsentrere deg om det du selv mener er interessant? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det kjedeligste er de som snapper veien kjempeleeeeenge mens de kjører med høy musikk på. Greit å snappe litt av veien, men når de snapper hele veien og nesten alltid sånne snapper da hopper jeg glatt over.

AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2018 den 0.57, AnonymBruker skrev:

Ingen som sier noe annet enn at folk gjør som de vil. Men må være lov å lure på hvorfor noen tror det er interessant med de samme oppdateringene dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned. Det er et sosialt medium ,ergo ønsker man en viss kontakt med det man legger ut. De fleste normale mennesker forstår vel at dette er drepende kjedelig for andre og at de ikke øker den sosiale scooren sin på denne måten? Variasjon og ikke oppdateringer hver dag tror jeg er litt mer mainstream. 

Skrevet

Man velger selv om man vil åpne en story da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...