AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Jeg sendte en melding på en gjenstand på finn idag (som igrunn burde vært solgt for lenge siden til den prisen). Når jeg sendte meldingen hadde annonsens innehaver et navn og gode referanser, men nå når jeg ser på annonsen igjen nå så står det bare "finn-bruker" og ikke noe navn....har han slettet profilen sin? Den annonsen var bare for god til å være sann....sukk. Anonymkode: 14df3...8d0
Naomi Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Det er antageligvis fordi brukeren har haket av for at profilnavnet ikke skal vises i annonsen😊 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 20 hours ago, Naomi said: Det er antageligvis fordi brukeren har haket av for at profilnavnet ikke skal vises i annonsen😊 Nåh....men jeg kan jo ikke klikke meg inn på profilen hans og se anmeldelsene hans heller, så hvis han vil selge noe er det en dårlig strategi. TS Anonymkode: 14df3...8d0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåh....men jeg kan jo ikke klikke meg inn på profilen hans og se anmeldelsene hans heller, så hvis han vil selge noe er det en dårlig strategi. TS Anonymkode: 14df3...8d0 Den kan ha blitt rapportert? Anonymkode: ac2f5...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå