Gå til innhold

Gutter-hvordan vil dere bli sugd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit spørsmål. Jeg vil gjøre typen min veldig glad :) og lurer på hvordan dere liker det - hardt, forsiktig, på hodet, ballene, med hånd til hjelp eller ikke osv osv...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det viktigste er at du vet at ordet "suge" er egentlig helt feil i denne sammenheng - det er friksjonen mot munn/tunge som gjelder.

Personlig liker jeg det vått - veldig vått. Forsiktig tungemassasje på hodet. Gjerne mens du klør litt bak pungen.

*S*

Skrevet

Synes du beskriver det ganske bra selv jeg. Varier mellom de metodene du spør om, så går det nok så bra atte :blunke:

Men ett lite tips, pass på at det er vått. Det blir vel det samme som at dere ikke liker "fikkling" på en tørr klitoris.

Og en ting som jeg liker, er at mens du suger, kan du masere lett med en finger i området balla-rumpehullet. Og gjerne rundt rumpehullet også, men da er fuktighet en viktig faktor. Men før du går rett på rumpehullet, må du prøve deg frem litt forsiktig, fordi det er ikke alle som er like begeistret for tukling der bak. Selv om det er utrolig godt :wink:

Skrevet

en viktig ting hvis du er nybegynner:

Pass på så du ikke skraper han med tenna, det er en typisk nybegynnerfeil, som gjør jævlig vondt!

Skrevet

Det er vel relativt individuelt hvordan gutta vil bli sugd, akkurat som hvordan dere jenter vil bli slikket. For min del er det ikke noe poeng i å stappe hele pi**en nedi halsen. Det er hodet som er mest følsomt. Det aller beste ei jente kan gjøre er å suge på hodet, mens hun drar og fingrer med pi**en. Variasjon med tempo og teknikk fungerer veldig bra på meg.

Et tips! Under penishodet er det en liten streng. Dersom du bruker tunga på denne, vil du få gutten til å nå himmelrik. I allefall dersom han er noenlunde som meg.... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

leeeeeeennnnge !

hilsen en chris, med lollypop

Skrevet

Kult, den må jeg lese... kanskje noen nye tips..... :sjarmor:

Skrevet

gjør det kevin! :wink:

for å si det sånn - jeg sendte den umiddelbart til elskeren min! og jeg er strengt tatt ganske så fornøyd i utgangspunktet... :sjarmor: han syntes det var interessant lesning og jeg gleder meg til neste gang vi skal møtes! (12 lange dager til... :roll:)

Skrevet

Man blir aldri for gammel til å lære..... :wink:

Suger til meg all ny informasjon og forsøker det ved første anledning, selvom det blir lenge til neste gang..... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Selv om dette er et spørsmål til gutta, måtte jeg bare svare på det Kevin sa om å bli slikket på "strengen" under p#kken. Kjæresten min sier at det er ubehagelig og ikke noe særlig godt, så nytelsen er nok forskjellig fra mann til mann tenker jeg....

:roll:

Lisa

Skrevet

bare hyggelig, ice white!! :wink:

*Liten gleder seg til neste helg hvor hun kan få litt glede av de gode tipsene sine selv* :lol:

Skrevet

Hmmmmmmm.....

Elina skriver vel følgende: Enkelt og greit spørsmål. Jeg vil gjøre typen min veldig glad og lurer på hvordan dere liker det - hardt, forsiktig, på hodet, ballene, med hånd til hjelp eller ikke osv osv...

Vel etter det jeg kan lese av her.... er det vel ikke vi som skal ha denne kosen?

Nixx...

Det jeg vil foreslå for deg Elina er følgende!

Si dere ligger i sengen et greit utgangspunkt.

Spør forsiktig om han kan lukke øynene.... spør deretter om han liker det du gjør.... ordene og lydene er ikke vanskelig å ta feil av.

Med denne metoden slipper du presentasjonsangst og han blir "litt" extra pirret.

Men jeg kan gi deg et lite extra tips.... Kjøp en pakke mentholpastiller(ikke første gangen du gjør det ikke andre gangen men tredje gangen, for å slippe det undrende spørsmålet "smaker det vondt?" :wink:

Lykke til iallefall....følg lyden og tankene... :lol: koz dere

Klem fra

Skrevet

Riktig dette, NonJuan. Spørsmålet 'Hvordan vil gutter bli sugd?' kan likeså vel være spørsmålet: 'Hvordan oppfatter du hva en gutt liker?' eller 'Liker du selv å suge?'.

Cupido-artikkelen virker litt tøysete på meg, for den gjør den feilen som så mange slike manualer gjør: den koker suging ned til et spørsmål om teknikk, at det gjelder å stimulere (overstimulere?) penis på alle tenklige måter. Det sies lite om hvor viktig det er at jenta selv er motivert for at sugingen skal fungere.

Det er også feil å trekke inn anal stimulering i en artikkel som er ment for nybegynnere. I de fleste sug (særlig når man er i tenårene), så vil dette enten være upassende eller direkte galt. Man må kjenne hverandre ganske så bra og være godt fortrolig før man begynner med anal stimulering. Ellers kan en gutt bli både flau og forbannet om en jente skulle sette i gang med noe slikt.

Det er ikke nødvendigvis gitt at alle jenter bør suge til utløsning. Hvorvidt dette er riktig for henne, avgjøres blant annet ved hva hun føler angående smak og konsistens av sæden, og svelging av sæden. Om væskene som kommer ut av penis er en turn-off for henne, så bør konklusjonen være at hun ikke suger til utløsning. Da er bedre at hun tar den litt i munnen som en del av forspillet, etterfulgt av et vanlig samleie. Å sprute ut i løse luften er ikke en særlig tilfredstillende avslutning på et sug (etter min oppfatning).

Hvorfor bør en jente være motivert? Jo, fordi en mann vil oppfatte ganske så fort hva en jentes egentlige holding er, og da er ikke særlig hyggelig å se henne gjøre noe hun ikke liker eller er redd for.

Nå er det slik at mange jenter faktisk fantaserer om suging og oral-sex (etter det jeg forstår, da) og fantaserer lenge før de faktisk gjør det. Om hun er slik, og hun lytter til tilbakemeldingene en gutt gir, så kan hun være helt trygg på at hun vil bli god til å suge.

Elefanten.

Skrevet
Enkelt og greit spørsmål. Jeg vil gjøre typen min veldig glad :) og lurer på hvordan dere liker det - hardt, forsiktig, på hodet, ballene, med hånd til hjelp eller ikke osv osv...

Jeg har tenkt nøye over spørsmålet ditt, og har lurt på hvordan jeg ville ha det.

Disse M2M jentene, på hver sin side, hvor de begge bytter på, og hun ene trener opp hun andre og det lyser så uendelig takknemlige fra deres øyne, for at jeg er så snill å stille meg til disposisjon.

Det var en behagelig tanke.

Waco

Det gjelder og ha fantasien i orden

Skrevet

:)

Glimrende... men nå er jeg jo faktisk bare en, og typen min liker ikke fjortis damer han liker meg som er 7 år eldre... så den problemstillingen slipper jeg.

Takk for masse gode og noen rare svar.

Angående strengen, jeg prøvde den, det virket ikke som det var sånn voldsomt for ham. Men vått, og penis-hode, var veldig populært. Vi er ikke særlig "anale" noen av oss, så det utelukker seg selv egentlig.

Men jeg har prøvd å ta ham dypere og dypere for hver gang. Var redd for å brekke meg, så jeg har egentlig vært forsiktig til nå, men det er utrolig hva en kan få til med litt øvelse :lol:

Får ham veldig dypt, ikke helt inn, for han er ganske stor :D men dæven... han blir helt hinsides.

Sååå digg å gjøre noe bra for ham, som er verdens beste elsker tilbake!

Og jeg må si meg enig med noen her: NEI, teknikk generelt er uinteressant - enten har man fantastisk kommunikasjon og kjemi, ellers har man det IKKE. Kan ikke fakes, må oppleves, og da tenker man ikke sånn veldig over hvordan, det er mer stemning, sanser, og følelser. Om dere er veldig opptatt av store spruter og super-orgasmer, prøv å ha sex med den eneste rette... det overgår alt... til himmelen og tilbake igjen.

Ha en digg helg...

Skrevet

Hmmm.... Eline..... høres i allefall ut som DU skal ha en fin helg.... må si fantasien løp litt mens jeg leste.....

Ha en fin helg, du og!

:sjarmor:

• 18 år senere...
Skrevet
Gjest Eline skrev (På 15.8.2002 den 13.11):

Dypt og vått. Mye tunge på frenulum og ikke stopp når han kommer. Sug deg gjennom hele spruten og litt til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...