Gjest Rux Skrevet 15. juni 2018 #1 Del Skrevet 15. juni 2018 Setter dere på ekstra barnesikring på vinduet når barna har rom i 2.etasje (eller høyere), eller føler dere det holder med den sikringa som er innebygd på nye vinduer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Del Skrevet 15. juni 2018 Har ikke brukt noe annet enn det som er på vinduene. Men eldstemann på ni har akkurat oppdaget at han kan åpne vinduene lenger opp og selv om han har fått streng beskjed om å ikke åpne lenger enn luftestilling så vurderer jeg om vi bør ha noe ekstra, for har en på 2,5 år også og han gjør alt for mye av det han ser søsknene gjør og plutselig en dag kan det være å åpne vinduet. Anonymkode: 84e42...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rux Skrevet 16. juni 2018 #3 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg har bare en på snart 2år, men jeg klarer på en måte ikke helt å stole på at den innebygde sikringen holder hvis hun virkelig lener seg mot vinduet...😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Del Skrevet 16. juni 2018 xtra sikring her. Anonymkode: 897fe...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #5 Del Skrevet 16. juni 2018 Bor i 3. etasje men stoler på barnesikringen på vinduet. Anonymkode: fb0cc...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå