AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Heisann! Jeg er på utkikk etter en psykolog som kan hjelpe meg med «å finne meg selv» og forbedre selvfølelsen min. Jeg trenger å føle at jeg er verdt noe, og vite hva jeg vil. Og få hjelp til hvordan jeg kan uttrykke meg emosjonelt... Har dere erfaring med noen i Oslo-Drammen området? Anonymkode: 9fc45...89f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heisann! Jeg er på utkikk etter en psykolog som kan hjelpe meg med «å finne meg selv» og forbedre selvfølelsen min. Jeg trenger å føle at jeg er verdt noe, og vite hva jeg vil. Og få hjelp til hvordan jeg kan uttrykke meg emosjonelt... Har dere erfaring med noen i Oslo-Drammen området? Anonymkode: 9fc45...89f må du ha en med avtale eller det greit å pungen ut? Anonymkode: ef6d3...d7c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 Etter å ha vært både privat og på DPS, vil jeg helt klart anbefale å gå privat om du har råd. Anonymkode: a821b...c23
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Går privat tenker jeg Er vel ikke mulig å få det dekket? Men, har uansett mer troa på at privat er bedre ja! Anonymkode: 9fc45...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå