AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Palermo og Catania, er det bra byer? Palermo ser så flott ut på bilder og det er også et sted jeg har hørt mye om fra jeg var liten. Vurderer å bo i Isola delle Femmine eller Cefalu eventuelt, som er ganske nærme Palermo. Men Catania er også aktuelt, siden TUI har direktefly dit. Er det bra restauranter der og har dere noen tips til hva jeg kan finne på? Liker å bade, shoppe, dra på båt-tur men også se på severdigheter Anonymkode: 136ed...09a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Cefalu anbefales! Veldig vakker, liten by. Mange gode spisesteder (i kystbyer spiser man selvfølgelig sjømat). Men shoppingen bør du nok ta i Palermo, det er ikke allverdens med butikker i Cefalu. Anonymkode: 1fb71...e5f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cefalu anbefales! Veldig vakker, liten by. Mange gode spisesteder (i kystbyer spiser man selvfølgelig sjømat). Men shoppingen bør du nok ta i Palermo, det er ikke allverdens med butikker i Cefalu. Anonymkode: 1fb71...e5f Takk for tips, jeg syns Cefalu ser utrolig trivelig ut så mye mulig det blir der Ikke noe problem dra inn til Palermo for å shoppe. Snakker dem engelsk der forresten? Jeg skjønner italiensk, men kan bare snakke spansk og fransk.. Anonymkode: 136ed...09a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #4 Skrevet 15. juni 2018 Bare vært i Siracusa, koselig gammel by. Og litt utenfor byen. Kunne absolutt reist tilbake til Sicilia og hatt leiebil, og bodd forskjellige steder. Anonymkode: c66e0...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå