Gå til innhold

Skal du på ferie i år? Hvor skal du reise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal du på ferie i år? Hvor skal du eventuellt reise? :) 

Jeg skal på en tur i juli, og en i august. To ferier. En til syden, og en til et av nabolandene våre. Men det koster å reise. Dyrt. 

Anonymkode: 80fc2...531

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

London og Danmark. Sikkert noen småturer i ny og ne også.

Anonymkode: 9a294...925

Skrevet

1 uke i Sorrento, Italia, og 2 uker i Sør-England og London. :) 

Gjest LunaM
Skrevet

"Skal du på ferie i år?" Og "hvor skal du reise?" Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted? 

Gjest Overrasket
Skrevet

Nei, jeg skal ikke ha ferie. 
Jeg reiser i England, Italia (og jobber) og USA (grunnet jobb, ikke egentlig noe jeg hadde LYST til).

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, LunaM skrev:

"Skal du på ferie i år?" Og "hvor skal du reise?" Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted? 

Noen er alltid ute etter å tolke alt i verste mening, altså. «På ferie» innebærer at man reiser bort. «Ha ferie» betyr at man har fri. Ts brukte på. Og i innlegget står det «hvor skal du EVENTUELT reise?»

Anonymkode: 0c186...e9e

• Liker 17
Gjest LunaM
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er alltid ute etter å tolke alt i verste mening, altså. «På ferie» innebærer at man reiser bort. «Ha ferie» betyr at man har fri. Ts brukte på. Og i innlegget står det «hvor skal du EVENTUELT reise?»

Anonymkode: 0c186...e9e

Det er ikke poenget. Prøver igjen: Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted?

Gjest HanenIFlokken
Skrevet
Akkurat nå, LunaM skrev:

Det er ikke poenget. Prøver igjen: Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted?

Glad jeg ikke har deg i hus iallefall 😂

Skrevet

Skal en uke til Trondheim med en venninne i begynnelsen av august. Har ikke råd til noe særlig ferietur i år, men neste år håper jeg på en utenlandstur. Må se an pengebeholdningen først 😆

Gjest LunaM
Skrevet
4 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Glad jeg ikke har deg i hus iallefall 😂

Fordi? Hva klarer du å trekke for konklusjoner ut av dette? 

Skrevet
8 minutter siden, LunaM skrev:

Lag en egen tråd. Temaet fortjener det. 

Gjest LunaM
Skrevet
1 minutt siden, Lammelåret skrev:

Lag en egen tråd. Temaet fortjener det. 

Ja, sant nok.

Gjest HanenIFlokken
Skrevet
1 minutt siden, LunaM skrev:

Fordi? Hva klarer du å trekke for konklusjoner ut av dette? 

Fordi du fremstår som en kverulant som skal trekke frem det negative. 

Ts spurte ikke om det du prøver å vinkle det til, og du kunne laget din egen tråd istedenfor å ødelegge ts sin tråd. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på Kuba i vår, og skal til Kreta i høst :)

Anonymkode: 9cacd...078

Gjest LunaM
Skrevet
Akkurat nå, HanenIFlokken skrev:

Fordi du fremstår som en kverulant som skal trekke frem det negative. 

Ts spurte ikke om det du prøver å vinkle det til, og du kunne laget din egen tråd istedenfor å ødelegge ts sin tråd. 

Jeg fremstår muligens som en kverulant, og kan godt tenkes jeg er det. Synes for øvrig det negative ligger i utformingen av spørsmålet i innlegget. Folk har ikke vondt av å tenke seg litt om. Jeg kunne selvsagt valgt å lage en egen tråd på akkurat dette. Denne er derimot ikke ødelagt, men lever sitt eget liv.

Gjest HanenIFlokken
Skrevet
1 minutt siden, LunaM skrev:

Jeg fremstår muligens som en kverulant, og kan godt tenkes jeg er det. Synes for øvrig det negative ligger i utformingen av spørsmålet i innlegget. Folk har ikke vondt av å tenke seg litt om. Jeg kunne selvsagt valgt å lage en egen tråd på akkurat dette. Denne er derimot ikke ødelagt, men lever sitt eget liv.

Nei det finnes ingenting negativt i utformingen av spørsmålet til TS. 

Jeg gir meg her nå og foreslår at du gjør det samme :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt nylig vært i Vilnius og skal til Poznan i juli. Har ikke så stort reise budsjett i sommer, og da er det genialt med billige byer. 

Anonymkode: 4dcfc...4c1

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Muligens en tur til Danmark. Ellers ferierer vi der vi har campingvogn/båt. Håper på fint sommervær! 😊

Anonymkode: 678c3...b5e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, LunaM skrev:

OMG? Har TS sagt det? At man MÅ reise før å ha ferie????? Hun lurer på tips til ferie! Legg spørsmålet ditt i en egen tråd!!! 

Hvis jeg spør hvilken bil andre har, trenger jeg ikke få spørsmål som; MÅ du ha bil for å være familie???

Snakk om å skille spørsmål og sak.... 

Anonymkode: 905f8...97d

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...