AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Skal du på ferie i år? Hvor skal du eventuellt reise? Jeg skal på en tur i juli, og en i august. To ferier. En til syden, og en til et av nabolandene våre. Men det koster å reise. Dyrt. Anonymkode: 80fc2...531
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 London og Danmark. Sikkert noen småturer i ny og ne også. Anonymkode: 9a294...925
Anglofil Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 1 uke i Sorrento, Italia, og 2 uker i Sør-England og London.
Gjest LunaM Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 "Skal du på ferie i år?" Og "hvor skal du reise?" Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted?
Gjest Overrasket Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 Nei, jeg skal ikke ha ferie. Jeg reiser i England, Italia (og jobber) og USA (grunnet jobb, ikke egentlig noe jeg hadde LYST til).
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #6 Skrevet 17. juni 2018 9 minutter siden, LunaM skrev: "Skal du på ferie i år?" Og "hvor skal du reise?" Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted? Noen er alltid ute etter å tolke alt i verste mening, altså. «På ferie» innebærer at man reiser bort. «Ha ferie» betyr at man har fri. Ts brukte på. Og i innlegget står det «hvor skal du EVENTUELT reise?» Anonymkode: 0c186...e9e 17
Gjest LunaM Skrevet 17. juni 2018 #7 Skrevet 17. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen er alltid ute etter å tolke alt i verste mening, altså. «På ferie» innebærer at man reiser bort. «Ha ferie» betyr at man har fri. Ts brukte på. Og i innlegget står det «hvor skal du EVENTUELT reise?» Anonymkode: 0c186...e9e Det er ikke poenget. Prøver igjen: Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted?
Gjest HanenIFlokken Skrevet 17. juni 2018 #8 Skrevet 17. juni 2018 Akkurat nå, LunaM skrev: Det er ikke poenget. Prøver igjen: Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted? Glad jeg ikke har deg i hus iallefall 😂
TinyBean Skrevet 17. juni 2018 #9 Skrevet 17. juni 2018 Skal en uke til Trondheim med en venninne i begynnelsen av august. Har ikke råd til noe særlig ferietur i år, men neste år håper jeg på en utenlandstur. Må se an pengebeholdningen først 😆
Gjest LunaM Skrevet 17. juni 2018 #10 Skrevet 17. juni 2018 4 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Glad jeg ikke har deg i hus iallefall 😂 Fordi? Hva klarer du å trekke for konklusjoner ut av dette?
Lammelåret Skrevet 17. juni 2018 #11 Skrevet 17. juni 2018 8 minutter siden, LunaM skrev: Det er ikke poenget. Prøver igjen: Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted? Lag en egen tråd. Temaet fortjener det.
Gjest LunaM Skrevet 17. juni 2018 #12 Skrevet 17. juni 2018 1 minutt siden, Lammelåret skrev: Lag en egen tråd. Temaet fortjener det. Ja, sant nok.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 17. juni 2018 #13 Skrevet 17. juni 2018 1 minutt siden, LunaM skrev: Fordi? Hva klarer du å trekke for konklusjoner ut av dette? Fordi du fremstår som en kverulant som skal trekke frem det negative. Ts spurte ikke om det du prøver å vinkle det til, og du kunne laget din egen tråd istedenfor å ødelegge ts sin tråd.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #14 Skrevet 17. juni 2018 Jeg var på Kuba i vår, og skal til Kreta i høst Anonymkode: 9cacd...078
Gjest LunaM Skrevet 17. juni 2018 #15 Skrevet 17. juni 2018 Akkurat nå, HanenIFlokken skrev: Fordi du fremstår som en kverulant som skal trekke frem det negative. Ts spurte ikke om det du prøver å vinkle det til, og du kunne laget din egen tråd istedenfor å ødelegge ts sin tråd. Jeg fremstår muligens som en kverulant, og kan godt tenkes jeg er det. Synes for øvrig det negative ligger i utformingen av spørsmålet i innlegget. Folk har ikke vondt av å tenke seg litt om. Jeg kunne selvsagt valgt å lage en egen tråd på akkurat dette. Denne er derimot ikke ødelagt, men lever sitt eget liv.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 17. juni 2018 #16 Skrevet 17. juni 2018 1 minutt siden, LunaM skrev: Jeg fremstår muligens som en kverulant, og kan godt tenkes jeg er det. Synes for øvrig det negative ligger i utformingen av spørsmålet i innlegget. Folk har ikke vondt av å tenke seg litt om. Jeg kunne selvsagt valgt å lage en egen tråd på akkurat dette. Denne er derimot ikke ødelagt, men lever sitt eget liv. Nei det finnes ingenting negativt i utformingen av spørsmålet til TS. Jeg gir meg her nå og foreslår at du gjør det samme
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #17 Skrevet 17. juni 2018 Jeg har helt nylig vært i Vilnius og skal til Poznan i juli. Har ikke så stort reise budsjett i sommer, og da er det genialt med billige byer. Anonymkode: 4dcfc...4c1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. juni 2018 #18 Skrevet 17. juni 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #19 Skrevet 17. juni 2018 Muligens en tur til Danmark. Ellers ferierer vi der vi har campingvogn/båt. Håper på fint sommervær! 😊 Anonymkode: 678c3...b5e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #20 Skrevet 17. juni 2018 1 time siden, LunaM skrev: "Skal du på ferie i år?" Og "hvor skal du reise?" Regner du det ikke som ferie dersom man ikke skal reise noe sted? OMG? Har TS sagt det? At man MÅ reise før å ha ferie????? Hun lurer på tips til ferie! Legg spørsmålet ditt i en egen tråd!!! Hvis jeg spør hvilken bil andre har, trenger jeg ikke få spørsmål som; MÅ du ha bil for å være familie??? Snakk om å skille spørsmål og sak.... Anonymkode: 905f8...97d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå