AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Hei. Hva vil min tittel bli når jeg er ferdig utdannet? Jeg har gått 4 årig lærerutdanning med to fag av 60 sp. har også endel andre halvårsfag. Videre holder jeg på med masteren min i pedagogikk. Vil tittelen min bli lektor (i pedagogikk)? Bare tenker siden pedagogikk er jo ikke et undervisningsfag.. Anonymkode: df047...7d1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Pedagog? Vet at man med bachelor + master blir klinisk pedagog, men vet ikke om det gjelder lærere og. Anonymkode: ac0fe...29b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 Jeg går masterutdanning for lærer nå, og tar vi master i pedagogikk er du lektor på samme måte som de som har master i et fag. Vi kaller det bare lektor med master i pedagogikk. Mulig fordi vi er det første kullet med integrert master og at det ikke er utarbeidet noen formell tittel enda.. Anonymkode: 57e69...524 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #4 Skrevet 15. juni 2018 Lektor med master i pedagogikk, evt bare pedagog. En som f.eks har master i spesialpedagogikk blir kalt spesialpedagog. Har man f.eks både lektor utdanning og master i spesialpedagogikk, ville jeg ha brukt «jeg er lektor og spesialpedagog» Kanskje litt rart og si at man er lektor og pedagog, fordi en lærer er jo en pedagog. Anonymkode: aca4f...283
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #5 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pedagog? Vet at man med bachelor + master blir klinisk pedagog, men vet ikke om det gjelder lærere og. Anonymkode: ac0fe...29b Man blir ikke klinisk pedagog av å ta bachelor + master i pedagogikk. For å bli klinisk pedagog må man spesialisere seg etter masteren. Til TS: Jeg vil tro tittelen din blir lektor! Anonymkode: 4c172...b07 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #6 Skrevet 16. juni 2018 Tittel på utdanningen din? Tittelen du får som ansatt kommer an på hvilken jobb du får. Anonymkode: 1b85c...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå