AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 situasjonen er slik at jeg sa opp jobben pga helsen, jeg ble midt i oppsigelsestiden sykmeldt, og har vært sengeliggende siden, og har derfor ikke fått mulighet til å verken søke nye jobber eller få en ny jobb. i tilegg går sykmeldingen min ut 2mnd etter siste arbeidsdag. har jeg krav på penger utover perioden jeg ikke er ansatt? hvem uttbetaler i såfall dette? takker for hjelpen. og håper problemstilingen er klar. Anonymkode: 4a91f...20f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Ja det har du krav på. Nav utbetaler dette. God bedring! Anonymkode: d0839...585 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 Har vært en lignende situasjon. Du har krav på sykepenger i 52 uker. NAV betaler. Jeg var sykemeldt 4 mnd etter at oppsigelsestiden min var over og fikk deretter sykepenger i 3 mnd da jeg fikk et vedtak om «Friskmeldt til arbeidsformidling» (noe du bør undersøke muligheten for TS) Anonymkode: db6a3...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå