AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Vi skal på ferie i sommer og reisen er ca 10 timer i bil. Nå har jeg gravd frem en av mine gamle telefoner og tenkte kanskje det kunne være noen apper for små barn som kan underholde en liten stund. Noen som har tips til underholdende og/eller litt lærerike apper til en 4åring? Vi skal i tillegg ha med lydbøker, fargebøker og mat, men turen blir jo fortsatt lang for en liten kropp så jeg vil gjøre tiden litt kjekkere for barnet med noe nytt. Anonymkode: 40d23...17c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Min fireåring elsker Mario Go. Ikke så lærerikt, men Ok underholdning. Ellers er fantorangenappen litt festlig. Anonymkode: 0b8d9...e45
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 Når vi kjørte med vår på 4, så var det nok å se på i vinduet når bilen kjørte. Han sov mye også! Det hjalp å ta pauser, eller feks overnatte midt i turen, slik at det ikke ble så mye kjøring på en gang. Tenker at for en på 4 så er apper på tlf kansje ikke helt det optimale når man kjører, eller hva? Feks med tanke på overstimuli og kvalme når øyenen må fokusere på noe som beveger seg på en skjerm hele tiden mens man kjører. Men, det finnes mange apper som er populære. Feks de som heter toca boca https://kidtechlab.com/toca-boca-apps-kids-review/ Anonymkode: 0365a...853
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 Lego har flere apper: Duplo trains, lego animals, ice cream. Puslespill: flere fra «The barn for kinder kids» - App for barn, app for kids, osv. Disse er betalte apper. Tegneapp, drawing desk, drawing, drawing med peppa gris. Anonymkode: 0f422...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå