Gå til innhold

Dårlig følelse etter lunsjdate

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en date i dag. Vi skulle ta en lunsj. Vi har snakket en stund på tinder og vi har begge vist litt interesse for hverandre. Jeg prøver å ikke generalisere, men ut fra stil og responsmønster, virket han ganske "slaskete" i form av å ikke svare jevnlig, be meg med på ting i siste liten og utfra klesstil. 

Lunsjen startet med at han satt med armene i kors for deretter å "ligge over bordet" og kun støtte hodet på armen. Deretter sank han tilbake i stolen og virket direkte uengasjert.

Han ba til slutt om delt regning og kastet seg på for å bestille først fordi han var dødssulten.

Spørsmål fikk jeg mange av og han smilte lite. Jeg følte meg stilt til veggs. Jeg følte at ting ikke fløt, men at jeg var på intervju hos en som skal sjekke om jeg har økonomien i orden. Han virket iskald som person og jeg "gråt" innvendig av å føle meg blottlagt. Jeg fikk spørsmål om jeg hadde gjort det bra på studiene, hvor jeg bodde og hvor mye jeg hadde i lån.

Han så på klokka flere ganger.

Jeg merket på kroppsspråket at han ikke var glad for å være på date. Jeg slappet ikke av.

Kom tilbake på jobb med magevondt og følte meg litt uvel.

Har noen opplevd lignende? 

Anonymkode: 0f6a9...3e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd noe sånt, men det her er den type date jeg frykter.... Æsj.

Anonymkode: 352ee...8ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for klaff er ikke så stor. Er det ikke klaff er det bare å glemme det og gå videre.

Anonymkode: 00607...400

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor sitter dere egentlig gjennom sånne dater? Dere må gå! Bare si at dette gidder jeg ikke, legg igjen penger om dere dele regningen og snu ryggen til sånne tullinger. Har avbrutt to dater på den måten da de oppførte seg så dumt og idiotisk at de ikke var verdt mer av min tid. 

Ts. Ikke bry deg om det. Du virker helt oppegående, så du har ikke gjort noe feil her! Altså. Tullinger har vi alle møtt! Møter du en til, så bare går du. Det er du i din fulle rett til å gjøre.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har faktisk bare hatt dater der praten har gått lett. Denne fyren bør du ikke møte igjen. Han hørtes ikke spesielt hyggelig ut

Anonymkode: 64b07...a96

AnonymBruker
Skrevet

Uff, det høres helt forferdelig ut og er jo den ultimate skrekk-daten :( 

Anonymkode: a4a20...3c7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde begynt og le og sagt at dette her synes jeg ble vel drøyt. På alle måter. Takk og hei. 

Forstår at man får vond følelse når man har stilt opp på en date og det er diger skuffelse. Derfor utrolig viktig og sette standpunkt på hva DU vil av en fremtidig partner. Og det er ikke vonde følelser fra begynnelsen av i hvert fall. 

Supert at han viser seg å være sånn type med en eneste gang og ikke etter leilighetskjøp og det som verre er.

DU har verdi, og du skal ha en som også har det og matcher på behovene. 

Endret av LittDiva
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes virkelig ikke ut som en bra date. Hadde jeg blitt spurt ut på den måten, hadde jeg sagt at dette har han ikke noe med. For min personlige økonomi har han ingenting med på første date. Skal man gifte seg, kjøpe bolig sammen osv, da har man krav på å vite det.

Anonymkode: c48dd...771

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er dette et slags forhør eller? For jeg har mistet matlysten av mindre, hadde jeg sagt. Så hadde jeg reist meg og gått!

AnonymBruker
Skrevet

Har også alltid hatt fine dater med hyggelige menn. De som er ydmyke og virker litt mindre opptatte av å være barske imponerer meg mest i motsetning til han her.

Var på en date med en som hadde ryddet opp etter nevøen tidligere på dagen,  lot meg bestemme drikkevarer og så meg og "sjarmen"min. Det var så hyggelig å bli sett og jeg skjønte at han var snill og sympatisk veldig fort. Han kjørte meg hjem og smilte mye med masse øyekontakt på en litt sjenert måte. Du merker at du settes pris på.

Han i dag var kjekk  ( eplekjekk) og opptatt av å være "chill" og kul i en alder av 39. Han drikker visst nesten aldri, men for meg fremstod han nesten litt beruset pga.væremåte og det intense og kalde blikket. Det var rett og slett et uhyggelig kroppsspråk som satte meg helt ut. Var litt som guttene fra VGS som trodde det var kult å gi f og kom slentrende inn i klasserommet. 

Er han sånn mot alle, tenkte jeg..eller føler han seg snytt.

Følte meg bare sett ned på. 

Måtte dere slippe en slik date.

Takk for svar

TS

Anonymkode: 0f6a9...3e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som akkurat hadde fått for meg at jeg skulle prøve ut tinder:snurt:

Anonymkode: 168a3...aae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...