Gjest Hahalvors Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 (endret) Jeg hører hele tiden om grisemenn som ber ut kvinner. De er gjerne litt overvektige, har kun 600 000 i årslønn, mindre attraktive, litt ukultiverte og har lavere enn 125 i IQ. Slike undermenn fortjener ikke kvinner. Alle kvinner er gudinner. De fortjener kun de aller beste mennene. De sosialt flinke, høyt utdannede, breiskuldrede, snille og tøffe mennene. Eliten av dem. Det er faktisk en lidelse for kvinner å bli bedt ut av en mann som er blant de lavere 80 prosentene. Derav kommer #metoo kampanjen. Hvor lenge skal gudinner akseptere å bli tatt på skuldra eller for den del hånden, av grisemenn. Jeg ønsker å slå et slag for kvinner ved å si: alle menn som ikke er over 2 meter og 20 cm bør holde seg unda kvinner generelt. Kom dere bort fra gudinnene. De fortjener bare de aller, aller beste. Hvorfor? Jo, fordi de er kvinner. Har vi ikke hatt feminisme og kvinnekamp i 40 år? Om ikke folk forstår dette nå. Trenger vi sikkert 500 år til! Kvinner fortjener alt og bør ikke gjør noe. Kvinner er født til å få og menn til å gi. Selv om grisemennene ikke får barn, bør de likevel måtte betale for andres barn. Det er bare rett og rimelig. En betaling for å få være i nærheten og gjerne arbeide med gudinnene. Huff. Dette ble et skikkelig hjertesukk. Beklager lengden. Det er på tide vi menn innser at alt dette er sant. Hvilket år er dette? 1718??? Nei, det er 2018. Da bør vi ha utviklet oss lenger! Kom dere ut av fortiden og inn i fremtiden. Trudeau hadde rett! Endret 15. juni 2018 av Hahalvors
Gjest Chicchi Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Jeg aner et lite snev av sarkasme og ikke så rent lite bitterhet i dette innlegget...
Gjest Hahalvors Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 7 minutter siden, Chicchi skrev: Jeg aner et lite snev av sarkasme og ikke så rent lite bitterhet i dette innlegget... Ikke lite bitterhet og sinne. Det er enorme mengder. Er så lei av grisemennene.
Gjest Chicchi Skrevet 15. juni 2018 #4 Skrevet 15. juni 2018 7 minutter siden, Hahalvors skrev: Ikke lite bitterhet og sinne. Det er enorme mengder. Er så lei av grisemennene. Tenk om du kunne brukt energien din på å skaffe en jobb du liker, reise et sted du alltid har hatt lyst til eller lære deg å spille gitar eller noe sånt i stedet for å bruke den på å få ut seksuell frustrasjon på nettet, skjult bak et pseudonym?
Ullvott Skrevet 15. juni 2018 #5 Skrevet 15. juni 2018 Neida, man trenger verken å være mer intelligent enn snittet, tjene mer enn snittet eller se bedre ut enn snittet. Menn som marinerer seg i selvmedlidenhet, derimot, er det veldig få kvinner som finner kledelig. 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #6 Skrevet 15. juni 2018 19 minutter siden, Hahalvors skrev: Jeg hører hele tiden om grisemenn som ber ut kvinner. De er gjerne litt overvektige, har kun 600 000 i årslønn, mindre attraktive, litt ukultiverte og har lavere enn 125 i IQ. Slike undermenn fortjener ikke kvinner. Alle kvinner er gudinner. De fortjener kun de aller beste mennene. De sosialt flinke, høyt utdannede, breiskuldrede, snille og tøffe mennene. Eliten av dem. ! Nei huff da, her er det noe jeg har misforstått kraftig. Mannen min var arbeidsledig da vi møttes, og i dag tjener han bare 490 000+ tillegg. Han har garantert mindre enn 125 i IQ, har fagutdanning, og er nok ganske ukultivert siden han liker Rammstein bedre enn Mozart. Litt overvektig er han også. Hva anbefaler du? Skilsmisse siden jeg ikke blir behandlet som den gudinnen du påstår at jeg er? Anonymkode: a8e08...85f 1
SoWhat? Skrevet 15. juni 2018 #7 Skrevet 15. juni 2018 Et av de mest patetiske innlegg jeg har lest. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #8 Skrevet 15. juni 2018 Blahblahblahblahblah..fullstendig virkelighetsfjernt idioti. Anonymkode: 70471...9b5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #9 Skrevet 15. juni 2018 Jeg skyr menn som skryter av pengene sine. Jeg er direkte redd for menn med penger. Ønsker meg en jordnær, folkelig fyr, men han må være kul. Og ikke så mye høyere enn meg, jeg er 165 og elsker søte, små menn. Men han bør ha et jævlig bra kvinnesyn, og ikke være en bitter dritt. Anonymkode: 02905...821 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #10 Skrevet 15. juni 2018 Metoo handler om trakassering og maktbruk i arbeidslivet. Både kvinner og menn bruker hashtaggen. Resten måtte jeg le av. Du er på villspor og tenker for svarthvitt. Anonymkode: 941c6...46a
Satanina Skrevet 15. juni 2018 #11 Skrevet 15. juni 2018 Hey, Hahalvors, nå klager vi litt! Ja, jeg er en gudinne, men jeg er forelsket i en grisegutt, han er feit og jævlig og han vil ikke ha meg heller for han foretrekker å være sammen med Fru Kirkegaard.! wtf? Vellykkede smellvakre menn er ikke det jeg tenner på i hvert fall. Av og til går det andre vei og, so Cheer up! ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #12 Skrevet 15. juni 2018 En vakker dag kommer jeg vel til å gå lei av å svare på disse "bitre, kvinnehatende menn som raser over at kvinner bare vil ha rike supermodeller og ikke bryr seg om vanlige, snille menn som dem selv"-trådene som dukker opp annenhver dag her på KG. Vel, den dagen er visst ikke i dag, så jeg får vel svare det samme som jeg har svart før: DU MÅ UT Å SE DEG LITT RUNDT I DEN VIRKELIGE VERDEN. Det er jo ikke slik at bare menn som i "eliten" får seg dame. Det stemmer jo bare ikke. Jeg kjenner faktisk ingen slike fantastiske menn med årslønn på en million, modellvakre og ellers er "perfekte". Jeg kjenner derimot en drøss med helt normale menn - med styrker og svakheter - som altså likevel har klart det kunststykket å skaffe seg en dame. Mange av de er helt middelmådige både når det gjelder utseende, lønn, utdannelse og sosial status. Noen er til og med kronisk syke, arbeidsledige, skallet, overvektige eller hva det nå måtte være som i følge mange her på KG er heeelt uaktuelt for oss kvinner. Penisstørrelsen deres vet jeg naturligvis lite om, men jeg ville lett veddet en halvliter på at det også varierer - mye. De andre helt normale, snille guttene klarer det jo. De som ikke har blitt bitre og sinte og hater kvinner. De får seg altså dame. Men det er klart at hvis du hater kvinner, har selvtillit på bånn, er fullstappet med bitterhet, og heller ikke er spesielt sjarmerende - så blir det jo hakket vanskeligere så klart. Det er jo nok bra menn å velge i, så hvorfor skal vi kvinner velge en sint og bitter mann? Anonymkode: b9df7...6fb 3
Gjest hind Skrevet 15. juni 2018 #13 Skrevet 15. juni 2018 Vær nå litt rause da, og la kvinnene få leke seg og ta for seg av godbitene. Det har jo dere mannfolk gjort helt fram til i dag. Dele godene nå, kanskje?
Gjest O.G. Skrevet 15. juni 2018 #14 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, Hahalvors skrev: Jeg hører hele tiden om grisemenn som ber ut kvinner. De er gjerne litt overvektige, har kun 600 000 i årslønn, mindre attraktive, litt ukultiverte og har lavere enn 125 i IQ. Slike undermenn fortjener ikke kvinner. Alle kvinner er gudinner. De fortjener kun de aller beste mennene. De sosialt flinke, høyt utdannede, breiskuldrede, snille og tøffe mennene. Eliten av dem. Det er faktisk en lidelse for kvinner å bli bedt ut av en mann som er blant de lavere 80 prosentene. Derav kommer #metoo kampanjen. Hvor lenge skal gudinner akseptere å bli tatt på skuldra eller for den del hånden, av grisemenn. Jeg ønsker å slå et slag for kvinner ved å si: alle menn som ikke er over 2 meter og 20 cm bør holde seg unda kvinner generelt. Kom dere bort fra gudinnene. De fortjener bare de aller, aller beste. Hvorfor? Jo, fordi de er kvinner. Har vi ikke hatt feminisme og kvinnekamp i 40 år? Om ikke folk forstår dette nå. Trenger vi sikkert 500 år til! Kvinner fortjener alt og bør ikke gjør noe. Kvinner er født til å få og menn til å gi. Selv om grisemennene ikke får barn, bør de likevel måtte betale for andres barn. Det er bare rett og rimelig. En betaling for å få være i nærheten og gjerne arbeide med gudinnene. Huff. Dette ble et skikkelig hjertesukk. Beklager lengden. Det er på tide vi menn innser at alt dette er sant. Hvilket år er dette? 1718??? Nei, det er 2018. Da bør vi ha utviklet oss lenger! Kom dere ut av fortiden og inn i fremtiden. Trudeau hadde rett! Så glad du vil vårt beste.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. juni 2018 #15 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, O.G. skrev: Så glad du vil vårt beste. 😂
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #16 Skrevet 19. juni 2018 Og lord have Mercy, og skån oss gudinner for bitterhet og klaging da!!! 😂😂😂 Anonymkode: 81f3f...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå