Gå til innhold

Bryllupsreise Roma eller Paris?

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005
Skrevet

Vi skal på bryllupsreise i slutten av juni / begynnelsen av juli til enten

Paris eller Roma

Vi klarer ikke bestemme oss for sted, kan dere hjelpe oss? Hvor ville dere reist og hvorfor?

Vi skal være borte i ca 10-12 dager..

:blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt til Paris. Har ingen spesiell grunn, men alltid hatt lyst til å dra dit!

Gjest gjest1
Skrevet

Da ville jeg helt klart reist til Roma og kombinert det med noen dagers badeferie. Dere rekker jo begge deler hvis dere skal være borte 10-12 dager. Husk at det kan bli fryktelig varmt i en storby midt på sommeren så det kan være deilig med noen dager badeferie også.

Gjest Brud2005
Skrevet
Da ville jeg helt klart reist til Roma og kombinert det med noen dagers badeferie. Dere rekker jo begge deler hvis dere skal være borte 10-12 dager. Husk at det kan bli fryktelig varmt i en storby midt på sommeren så det kan være deilig med noen dager badeferie også.

Tusen takk, Heidi. "Badeferie kan kombineres" er skrevet opp på Roma :wink:

Tar gjerne i mot flere synspunkt.. :)

Gjest Principessa
Skrevet

Hei, har lagt igjen svar i dagboken din, men limer det inn her :

Roma vs Paris hmmm :klø:

jeg har vært i Roma og det var FANTASTISK!! en helt vannvittig by!! Og italiensk er så nydelig språk!! Meeeen, en ting du skal tenke på er at i august så er det fellesferie i Italia og PROPPFULLT av italienere...og det kan bli litt for mye av det gode...belive you me :Nikke:

Paris derimot vet jeg ikke så mye om. Har aldri vært der, men skal dit dagen etter bryllupet! Gleder meg til å sitte på en café og nyte hverandre med min nybakte mann!

Men begge byer har masse spennende å se på, og er jo begge kjempe ROMANTISKE!!

:hjerter:

Skrevet

Vi skal til Paris, det har alltid vært drømmen min å reise på bryllupsreise dit! :hjerte:

Etter planen blir vi ca en uke i Paris og så drar vi sørover, enten til Provence eller til Rivieraen - kanskje både den franske og den italienske - for å bade. Jeg har forresten vært i Paris før og byen kan anbefales på det varmeste! Apropos varmt, så er nok temperaturen enda litt høyere i Roma enn i Paris midt på sommeren, fordi den byen ligger mye lenger sør.

Roma er nok ellers både romantisk og fantastisk på alle måter også! :-)

Gjest Principessa
Skrevet
Hei, har lagt igjen svar i dagboken din, men limer det inn her :

Roma vs Paris hmmm   :klø:  

jeg har vært i Roma og det var FANTASTISK!! en helt vannvittig by!! Og italiensk er så nydelig språk!! Meeeen, en ting du skal tenke på er at i august så er det fellesferie i Italia og PROPPFULLT av italienere...og det kan bli litt for mye av det gode...belive you me   :Nikke:  

Paris derimot vet jeg ikke så mye om. Har aldri vært der, men skal dit dagen etter bryllupet! Gleder meg til å sitte på en café og nyte hverandre med min nybakte mann!  

Men begge byer har masse spennende å se på, og er jo begge kjempe ROMANTISKE!!  

:hjerter:

ps. det med fellesferie trenger du jo ikke tenke på når dere skal i juli...sorry...følger ikke helt med jeg tydeligvis!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke vært i Roma, men har vært en del i Frankrike. Tror kanskje 2 uker i Paris er litt mye, eller? Starte bryllupsreisen i Paris, kanskje også 2 dager i Disneyland (ligger rett utenfor Paris) også dratt videre til foreksempel Provence ( Provence er absolutt å anbefale). Dette er noe vi har tenkt på. Syns det er kjempe vanskelig å bestemme seg. Vi er nå kommet ned til mulighetene Mauritsius, Thailand, Hawaii, Frankrike Paris og Provence, og USA. Huff, mye å tenke på.. :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville valgt Roma pluss noen dagers badeferie.

Paris er en fantastisk by, men å være der i nesten to uker er kanskje litt lenge.

Skrevet
Jeg har ikke vært i Roma, men har vært en del i Frankrike. Tror kanskje 2 uker i Paris er litt mye, eller? Starte bryllupsreisen i Paris, kanskje også 2 dager i Disneyland (ligger rett utenfor Paris) også dratt videre til foreksempel Provence ( Provence er absolutt å anbefale). Dette er noe vi har tenkt på. Syns det er kjempe vanskelig å bestemme seg. Vi er nå kommet ned til mulighetene Mauritsius, Thailand, Hawaii, Frankrike Paris og Provence, og USA. Huff, mye å tenke på..   :klø:

Så var det dette med å logge seg inn da!! Dette var meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...