Tule Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 hei vor mange ganger har vi ikke vert i dette dillemaet med ting vi skal gjøre overfor foreldrene våre når vi var mindre denne syns jeg var orginal les her http://www.humorkanari.com/art.aspx?artID=1814 tror ikke den er sann men jeg vet om unger som kunne gjort noe slikt hilsen
Gjest skindeep Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Den var god! Synd jeg ikke fant den når jeg selv gikk på skole og skulle vise frem min karakterbok hjemme.
Tule Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2005 Den var god! Synd jeg ikke fant den når jeg selv gikk på skole og skulle vise frem min karakterbok hjemme. hei jeg er nestne enig hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Dette her er ingen sann historie nei. Fikk den som en morsomhet på mail for noen år siden. Men morsom, det er den helt klart
Gjest Lizzi Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Helt utrolig bra! Dyp var den også. Om den ikke var sann i utgangspunktet så kan (og bør) den bli det (jeg skal vise den til min datter så kan hun ta den overfor sin karakterfrik av en far).
Gjest lilletroll Skrevet 5. mars 2005 #9 Skrevet 5. mars 2005 Hvis dette er en sann historie er den kanonbra!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 5. mars 2005 #10 Skrevet 5. mars 2005 Utrolig stilig, men mine barn skal ikke lese den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå