Mi@ Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 hei har lest at det er noe fokus på trivselsvekt osv her. noe som også er ganske mye fokusert på nå for dagen. men det jeg lurer på, det er ikke vekta men det er målene. det er vel slik: brystmål-midjemål-hoftemål mine er da: 73-62-83 synes selv mine hofter er litt 'rare' iforhold til resten av meg! kanskje det er bare mine øyne..! men jeg vil si dette er normalt, eller tar jeg feil? høyden min er på ca 159-160cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 hva er egentlig spørsmålet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Nja... altså, det er noe med trivselsfasong også, det er helt riktig. Jeg røper hverken mål eller kilo, kan bare si at jeg slår meg ikke så hardt som andre når jeg faller... men føler meg helt perfekt for jeg har nemlig akkurat samme mål rundt bysten som rundt hoften. Det er flotte proporsjoner det, tenker jeg Hakke så mye annet å skryte av, så jeg måtte bare nevne det... håper jeg ikke virket for klysete nå... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi@ Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Villen, beklager om spm mitt ikke kom veldig godt frem. men jeg ser hele tiden at folk prater om trivsels vekt.. hos meg er det heller at jeg ikke klarer magen og hoftene mine. så lurte jeg bare på om noen kunne hjelpe meg å finne ut om jeg var noen lunde 'normal' eller...spør hvis det enda er uklart! og tusenfryd: neida!! du virket ikke klysete! er takknemlig for at du orket å svare! *takk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpi Skrevet 7. mars 2002 #5 Del Skrevet 7. mars 2002 hei Mi@ Det er noe som heter BMI - body mass index. En formel som man setter sine vitale mål inn i. Svaret man får sier om man har over- under- eller normalvekt. Dette har ikke nødvendigvis noe med trivselsvekt å gjøre, for det er en høyst personlig sak. Formelen er slik: vekt(kg) delt på høyde(m) i andre. Her er et eksempel: 64kg ------------= 21,6 >22 1,72m x1,72m Svaret - 22 - befinner seg innenfor det såkalte normalområdet. 19-24 regnes som normalt under 19 som undervekt over 24 som overvekt for menn er verdiene: 20-25=normal Man må selvfølgelig ta hensyn til sin kroppsbygning. Og da kan man gå utenfor verdiene uten at det nødvendigvis betyr over- eller undervekt. Håper dette kan gi deg en pekepinn. Det er som sagt en personlig sak hva som føles som trivselsvekt. 1212[ Dette Innlegg er endret av: kelpi den 2002-03-07 23:58 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi@ Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 7. mars 2002 hei kelpi takk for svar på innlegg.. jo, jeg kan det med BMI jeg også. det er ikke vekta jeg er opptatt av, men mer av mine 'hofter osv *litt flau* uansett, takker for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå