Gå til innhold

Komplekser

Fremhevede innlegg

Gjest Fersking 2
Skrevet

Jeg er ganske fersk i her, men vet at lignende tråder har vært oppe før. Har komplekser for penisen min, så prøver meg likevel.

Lurte på om du som leser kunne svvare på hvor stor (lengde og omkrets) en penis kan være før den blir i største laget for deg. Helst konkrete mål (cm).

Please ikke svar hvis du synes det er et dumt spørsmål, men for meg så er det av betydning for jeg gruer meg sånn til å ha sex for første gang. Har trukket meg unna flere ganger jeg har hatt muligheten, og dette begynner å bli et ganske stort problem for meg. Har ikke lyst til å oppgi mål på penisen min her for da tror jeg svarene blir påvirket av det.

Takk for meg og takk for eventuelle svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskin 2
Skrevet

Ikke så mye, bortsett fra at jeg har fått det svart på hvitt at jeg ikke er normal.

Skrevet

Ville ikke stolt på mål folk oppgir her. Mange tar litt feil når de angir hva som er stort og lite i forhold til realitetene.

Skrevet
Ikke så mye, bortsett fra at jeg har fått det svart på hvitt at jeg ikke er normal.

De aller aller fleste er innenfor normalen selv om de har penis mindre enn gjennomsnittet.

Ville du sagt det samme "jeg er ikke normal" om penisen din var hakket større enn gjennomsnittet?

Jeg har enda tilgode å møte en mann med for liten penis, selv menn som klager over at den er for liten.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Den skal være ganske stor før det blir et stort problem. Den skal være ganske liten før det blir et stort problem. De fleste kan brukes :-) med mindre de er ekstreme den ene eller andre veien.

Er du rett og slett redd for at din penis er så gigantisk at det er et problem...?

Tatt i betraktning at det er minst like mange ulike jenter som det er gutter, så må du vel nesten bare prøve deg frem?

Sorry at jeg ikke har løpt rundt med centimeter mål - det til tross for at jeg har vært ute med både lillefingerpenis og stor-og-tykk-penis... aldri vært interessant å måle, da de øvrige skills er minst like viktige totalt sett. Mer, antagelig.

Og det er UTROLIG hvor elastiske vi er :sjarmor:

Hvis du imidlertid er for LANG (avhenger av jenta også det) så kan det gjøre vondt i enkelte stillinger hvor du kommer for dypt.

Gjest Fersking 2
Skrevet

Takk for svar så langt!

Hvis det var uklart så er penisen min både for tykk og lang. Og ganske mye utenfor normalen også. :-( Det går faktisk an å ha komplekser for det også, selv om det ikke er så mange som tror det her.

Skrevet
Takk for svar så langt!

Hvis det var uklart så er penisen min både for tykk og lang.

I forhold til HVA?

Alle kvinner er forskjellige, det er menn også. Mulig du må være litt forsikitg og ta deg god tid, men det finnes mange kvinner som verdsetter en mann med stort utstyr.

Dessuten tror jeg en penis irl ikke kan måle seg med en papirplansje man klipper ut og måler med.

Gjest Fersking 2
Skrevet

I forhold til HVA?

I forhold til de målene som stod på den linken.

Alle kvinner er forskjellige, det er menn også. Mulig du må være litt forsikitg og ta deg god tid, men det finnes mange kvinner som verdsetter en mann med stort utstyr.

Sikkert, men mitt utstyr er veldig mye større enn normalen, derfor jeg spør om hvor grensa går for den enkelte som svarer her.

Dessuten tror jeg en penis irl ikke kan måle seg med en papirplansje man klipper ut og måler med.

Det er jo en modell!!! Målene stemmer jo, skal jo bare sammenligne da.

Skrevet

Du må jo ikke lese om alt på internett helt ukritisk, da...

En 3D-penis er noe helt annet enn 2-D modeller.

Gjest *Fiona*
Skrevet

:o

Oki, nå har du fått svar uten å avsløre målene. I følge din egen beskrivelse er du helt abnormt stor.

På tide å si hvor stor du er, så skal jeg heller fortelle deg om det er et problem eller ikke...

Bring it on...

Gjest Anonymous
Skrevet

Stakkars fyr! Ikke nok at han har komplekser for utstyret, men i tillegg skal dere drive å tyne han i tillegg! Hva med å heller bare gi han noen konkrete mål som han ba om, eller la det ligge?

Gjest *Fiona*
Skrevet

Tyne ham? Hva skal du frem til?? Han TRYGLER jo. Eller fisker? Ikke vet jeg.

Han har fått konkrete mål jo... jf lenken.

Skrevet
Stakkars fyr! Ikke nok at han har komplekser for utstyret, men i tillegg skal dere drive å tyne han i tillegg! Hva med å heller bare gi han noen konkrete mål som han ba om, eller la det ligge?

Prøvde å gi saklige råd, jeg, ikke tyn.

Når det gjelder konkrete mål, så har jeg ingen, da jeg sjelden har med målebånd når jeg skal ha sex. :tunge1:

Skrevet
Stakkars fyr! Ikke nok at han har komplekser for utstyret, men i tillegg skal dere drive å tyne han i tillegg!

Skjønner du ikke at de er spente? :)

Skrevet

Jeg har ingen konkrete mål, for jeg pleier heller ikke å ta med meg målebånd når jeg skal ha sex.

MEN jeg vet at det er stor forskjell på damer og menner. Noen er store, noen små. Noen kan klare større peniser enn andre. Vi er veldig individuelle.

Og det er ikke noe problem om den er stor, det viktigste da er å huske på at man bruker god tid så jenten virkelig er klar for deg.

Lykke til!

Gjest Her har du tall
Skrevet

Leste på doktoronline om en kar som hadde 18cm lang og 16 cm i omkrets. Gikk stort sett bra, men det hadde forekommet at noen hadde synes den var litt stor. Nå er 18 cm i lengde ikke like ekstremt som 16 cm i omkrets som for meg høres helt enormt ut, men det er det da tydeligvis ikke.

Gjest manic
Skrevet

Den der oversikten på nettavisen avhenger jo en del av skjermoppløsning og skjermstørrelse, bare så dere ikke glemmer det :) Vi har ganske stor skjerm, men den største pikken ble likevel fem-seks centimeter for kort i forhold til linjalen vi dro fram ;)

Gjest *Fiona*
Skrevet

Syntes ikke 18 hørtes så ekstremt ut, eksen min var 20. Men tykkelsen vet jeg ikk eom, bare vet at den var, hm, stor... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...