Gjest Bollerusk Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvordan legger man opp dette (brikkene)? Noen som har raske linker (søker samtidig selv)? Jeg må knuse noen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 www.start.no har en fantastisk god spill side som du burde se på ang. dette :-) Her får du svar på alle dine spørsmål, på en lettfattig og morsom måte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 2. mars 2005 #3 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg fant det ut på egen hånd (det er 25 - 35, lik farge i midten og lik farge ytterst) - men skal uansett ta en titt på den sida seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #4 Del Skrevet 2. mars 2005 Supert! Det burde du også gjøre :-) Flott side for alle som liker spill av alle slag Nå kan det muligens oppfattes slik som om jeg skulle ha noe med den siden å gjøre - men det har jeg altså ikke :-) hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 3. mars 2005 #5 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå kan det muligens oppfattes slik som om jeg skulle ha noe med den siden å gjøre - men det har jeg altså ikke :-) hei hei Jeg er ikke fullt så paranoid, så det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 3. mars 2005 #6 Del Skrevet 3. mars 2005 Har du windows er det også backgammon via internett i spillmenyen din (på xp ihvertfall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå