Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

I mitt forrige forhold var vi enige om at "this was it". Alle planer var lagt og vi var flyttet sammen. Så, ut av det blå, dumper han meg gjennom tekst melding. Jeg har aldri vært så langt nede. Enda har jeg dager hvor alt oppleves vondt og vanskelig og savnet kommer snikende. To dager denne uken var grusomme. Ta eksen tilbake er ikke aktuelt for min del. Man behandler bare ikke andre mennesker så dårlig ...

Allikevel har jeg et ønske om å møte noen igjen nå. Men, hvordan kommer jeg meg over frykten over at det samme skjer i igjen? Jeg er livredd for å igjen knytte meg til en person/hans familie/hans venner for så å bare bli kastet ut akkurat som du er uten verdi. 

Noen råd? 

Anonymkode: 2fead...917

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre ingen garanti for at en ikke vil bli såret på ny. Tror en må bare jobbe med seg selv, få en styrke i seg selv. Blir en såret så vil det gå over - med tiden.

Sier ikke at det er lett. Stor klem

Anonymkode: 64c9b...bd6

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ingen garanti for at en ikke vil bli såret på ny. Tror en må bare jobbe med seg selv, få en styrke i seg selv. Blir en såret så vil det gå over - med tiden.

Sier ikke at det er lett. Stor klem

Anonymkode: 64c9b...bd6

Takk for svar !

Det er absolutt ikke enkelt. Kjenner at jeg må jobbe mer med meg selv. Men, det som er helt sikkert er at man sliter med tilliten til andre etter det jeg var gjennom. Samtidig vet jeg at andre på ingen måte fortjener å bli straffet for handlingen til min eks. Det var bare en så fryktelig tung periode. 

Gjelder vel å ta ting steg for steg 🙂

Ts

Anonymkode: 2fead...917

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...