silja Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 jeg har prøvd såvidt en sak fra shiseido til å markere bryn med. mine er veldig lyse, og det ble ganske bra med denne. det er altså i løst form (som øyeskygge og føres på med "penselsak") ikke blyant. kan også brukes som kajal. noen med erfaringer? noen som har andre merker å anbefale? blir jo så mye penere når jeg gjøre det med mine lyse bryn, men permanentfarging gjør jeg ikke igjen - selv med den lystete fargen var brynene nesten svarte i none dager.kunne jo ikke være blant folk...
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Jeg vil anbefale deg å permanentfarge brynene i hudpleiesalong eller hos frisør, for der har de mer farger å velge i enn de som er tilgjengelige for oss dødelige. Ellers liker jeg øyenbrynsblyanten til Clinique, men vet ikke hvordan fargeutvalget er. Den sitter i hvertfall godt, og er ikke så fet at den sklir fort utover.
silja Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2005 farget hos frisør nemlig... en flink en også. resultatet ble bra etter ei uke da - og den tiden det varte tetrpå. men de første dagene var voldsomme...
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 Blyant er ganske trygt, da. Men den må jo brukes hver dag... Jeg gidder ikke farge hele tiden, så som oftest tyr jeg til blyant, og da kan du lett kontrollere resultatet.
Gjest Xavia Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Chanel sin øyenbrynsblyant er også kjempebra. Ikke fet, og sitter hele dagen/natten. (Alt ettersom... )
silja Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2005 takk for tips! selv om jeg ikke liker blyanten så godt - blir så veldig markant, og synes at å "børste" det på gir mer naturlig resultat.
Gjest Xavia Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 selv om jeg ikke liker blyanten så godt - blir så veldig markant, Ja, man må være forsiktig så man ikke sitter der med skarpe streker, for det er ikke pent. Selv bruker jeg den børsten som følger med på blyanten, til å duse det ut.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 jeg har prøvd såvidt en sak fra shiseido til å markere bryn med. mine er veldig lyse, og det ble ganske bra med denne. det er altså i løst form (som øyeskygge og føres på med "penselsak") ikke blyant. kan også brukes som kajal. noen med erfaringer? noen som har andre merker å anbefale? blir jo så mye penere når jeg gjøre det med mine lyse bryn, men permanentfarging gjør jeg ikke igjen - selv med den lystete fargen var brynene nesten svarte i none dager.kunne jo ikke være blant folk... Jeg kjøpte nettopp et sånt pudder på apoteket og det kostet 89 kroner, og hadde tre forskjellige nyanser i samme boksen. Jeg foretrekker denne formen for farge på brynene og hadde det dengangen jeg jobbet med Beauty for all seasons. I MK har vi det ikke, men jeg har tenkt å sende et forslag til selskapet.
Gjest Xavia Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Jeg kjøpte nettopp et sånt pudder på apoteket og det kostet 89 kroner' date=' og hadde tre forskjellige nyanser i samme boksen. [/quote'] Hva slags merke var det, Mysan?
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 La meg gå å se hva det heter.... et øyeblikk ... ... ... ... ... ... Tana eye-brow (Compact powder) www.tana-cosmetics.com
Gjest Lizzi Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 Jeg bruker en gammel maskara til å markere øyenbrynene. Er veldig fornøyd med det
Gjest Xavia Skrevet 4. mars 2005 #12 Skrevet 4. mars 2005 Jeg bruker en gammel maskara til å markere øyenbrynene. :o
Gjest Odense Skrevet 4. mars 2005 #13 Skrevet 4. mars 2005 Bruker en øyenbruns kajal fra Dior, den sitter hele dagen og ser fin og naturlig ut. Har ikke brukt andre. Men de pudder boksene som er beskrevet virker gode, har sett på en fra clinque , men den var bare i mørk brun. Jeg må ha sort eller nesten helt sort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå