Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og den var negativ. Er så lei meg nå. Var så sikker på at jeg var gravid :(  Har ikke fått mensen enda, men den kommer nok snart. Æsj altså! 

Anonymkode: f685b...dcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her. veldig leit. hvor lenge har du prøvd? jeg er i pp4.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen i dag... Stor klem til deg. 

Anonymkode: 5e6c2...bb6

AnonymBruker
Skrevet

11 dager siden eggløsning. Va rimelig sikker på graviditet. Men testen var negativ. :( Vi prøver på nr 4. Men vi er 37 & 38 nå. Og ting tar litt tid nå dessverre. Vi har prøvd i 4 mnd. Kanskje ikke så lenge. Men lenge nok med å skjekke trusen hver gang jeg går på do. Få mensen hver mnd, når jeg ikke vil ha den. Vil bare være gravid nå. Langbein86, lykke til med prøvingen ❤️

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

11 dager siden eggløsning. Va rimelig sikker på graviditet. Men testen var negativ. :( Vi prøver på nr 4. Men vi er 37 & 38 nå. Og ting tar litt tid nå dessverre. Vi har prøvd i 4 mnd. Kanskje ikke så lenge. Men lenge nok med å skjekke trusen hver gang jeg går på do. Få mensen hver mnd, når jeg ikke vil ha den. Vil bare være gravid nå. Langbein86, lykke til med prøvingen ❤️

Er jo fortsatt sjanse for graviditet! 11 dager etter eggløsning er jo fremdeles tidlig ❤️

AnonymBruker
Skrevet

11 dager er fortsatt tidlig, som andre sier. Testet selv negativt både 11 og 13 dager etter el. Trodde jeg ikke var gravid, men testet positivt 15/16 dager etter el😊

Anonymkode: a3c7c...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode ord ❤️ vi får krysse fingrene for graviditet 😁😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...