Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Hva synes du om at gutter bruker diamantøredobber? (Sånn som f.eks Beckham) Jeg personlige synes det er femi, stygt og kvalmt!
CheapChampagne Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Liker ikke noen form for øredobber på gutter, men jeg må si at det er bedre med en diamant enn med svær gullring o.l
Gjest Daniella_ Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 Kjæresten min bruker det innimellom. Jeg syns det er kjempe fint. Bedre enn ringer. Om det er femi kan nok være, men det gjør da ingenting om gutter pynter seg litt
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 I mine øyne er det der like individuelt som piercing i øyenbrynet, få kler det men hos noen funker det
Gjest StoreSky Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Liten sølvring i det ene øret er sexy (på de fleste..) Men alt annet er "turn-off"!!
Maetzii Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Åååh det er ekkelt! :o Synes ikke det er pent på jenter heller, men på gutter er det så sleskt at jeg blir kvalm bare av synet.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 I mine øyne er det der like individuelt som piercing i øyenbrynet, få kler det men hos noen funker det Den eneste gutten jeg har sett noengang som virkelig kledde piercing i øyenbrynet; Drazic i Heartbreak High. Min første bad-boy-tiltrekning Angående diamant i øret på gutter så er jeg egentlig åpen for det meste, synes gutta må få lov til å pynte seg med forskjellige ting som de selv har lyst. Vi jenter får jo det, så hvorfor ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #9 Skrevet 2. mars 2005 gutter med diamantøredobber og perlekjeder er ikke noe for meg...
Gjest Catwoman Skrevet 2. mars 2005 #10 Skrevet 2. mars 2005 nei. Liker ikke øredobber, men gullkjede er fint
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #11 Skrevet 2. mars 2005 men gullkjede er fint Ikke for stort! (er det ikke slik at man skal ha meninger om alt da? ) Hos meg har det litt med typen å gjøre tror jeg. Lillebroren min bruker en del smykker,belter og accessoirer generelt og kler det, mye på grunn av klesstilen hans. Mens kjæresten bruker ikke annet enn en gullring han har fått i forbindelse med skolen. Også har han satt av plass til gifteringen, men stort mer enn det kommer nok ikke på den gutten. Og jeg synes han kler det. Folk er forskjellig
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2005 #12 Skrevet 3. mars 2005 Bedre enn ring. Men litt sånn beckhamtimberlakewannebeeeee.... Og skriver under på at på noen funker det, på andre er det bare feil.
Gjest Catwoman Skrevet 3. mars 2005 #13 Skrevet 3. mars 2005 Ikke for stort! nei, ikke for stort. Et lit tynt et, gjerne i sammenheng med en skjorte hvor de øverste knappene er åpne, på en mann med hår på brystet. :-) ja jeg vet, jeg er vel omtrent den eneste som synes dte er sexy
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #14 Skrevet 3. mars 2005 nei, ikke for stort. Et lit tynt et, gjerne i sammenheng med en skjorte hvor de øverste knappene er åpne, på en mann med hår på brystet. :-) ja jeg vet, jeg er vel omtrent den eneste som synes dte er sexy Nå tenkte jeg Leisure suit Larry med en gang! :o
LilleBille Skrevet 3. mars 2005 #15 Skrevet 3. mars 2005 Skal de ha diamant i øret - må den være ekte .. en diger falsk bling .. (er det ikke det det heter?) - er ikke mye pent..
Gjest Litjmæ Skrevet 3. mars 2005 #16 Skrevet 3. mars 2005 Enig med Lillebille - det må være ekte - og enig med Tusenfryd og flere - det passer på noen - og ikke på andre. Men de det passer på synes jeg det er sexy - i andre tilfeller kan det bare se homsete ut...
Sniglå Skrevet 3. mars 2005 #18 Skrevet 3. mars 2005 Den eneste gutten jeg har sett noengang som virkelig kledde piercing i øyenbrynet; Drazic i Heartbreak High. Min første bad-boy-tiltrekning Så morsomt, jeg måtte se gjennom noen av bildene på den siden for å mimre litt. Jeg var nemlig også storslagen fan av Heartbreak high, og spesielt Drazic Det er mange som er med i Home and away nå da! hihi! Men jeg klarer ikke helt å plassere hun her? Husker henne fra serien, men mener jeg har sett henne en annen plass også? Ikke meninga å spore sånn av i tråden... Jeg synes også det blir for mye med øredobber ala Beckham, føler de gjør det bare for å skryte av hvor mye penger de har liksom...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #19 Skrevet 3. mars 2005 Ikke meninga å spore sånn av i tråden... Jeg synes også det blir for mye med øredobber ala Beckham, føler de gjør det bare for å skryte av hvor mye penger de har liksom... Hihi, de fleste vi ser med store diamantøredobber har nok ikke mye penger og steinen i øret er nok falsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå