Apple- Skrevet 15. juni 2018 #1 Del Skrevet 15. juni 2018 På skolen vår er det tradisjon for å kjøpe en liten gave til læreren til jul og sommer. Vi snakker 2-400 kroner. Den lille summen gjør det selvsagt litt vanskelig, men det er kun snakk om en oppmerksomhet. Læreren til det ene barnet mitt er så vanskelig å kjøpe til! Hun er veldig guttete, og jeg ser ikke for meg at et sølvsmykke er interessant, lissom... Forslag, anyone? Blomster er ikke aktuelt, det skal være en gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. juni 2018 #2 Del Skrevet 15. juni 2018 Akkurat nå, Apple- skrev: På skolen vår er det tradisjon for å kjøpe en liten gave til læreren til jul og sommer. Vi snakker 2-400 kroner. Den lille summen gjør det selvsagt litt vanskelig, men det er kun snakk om en oppmerksomhet. Læreren til det ene barnet mitt er så vanskelig å kjøpe til! Hun er veldig guttete, og jeg ser ikke for meg at et sølvsmykke er interessant, lissom... Forslag, anyone? Blomster er ikke aktuelt, det skal være en gave Håper det er 2-400 pr klasse og ikke pr elev? Sølvsmykke er fint til alle, uansett kjønn, legning eller levemåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Del Skrevet 15. juni 2018 Vi gir ofte en kurv med masse godt i. Anonymkode: 7bab5...783 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 15. juni 2018 #4 Del Skrevet 15. juni 2018 Sjokolade? Te, kaffe? Noe som kan brukes. I en annen tråd nå nylig var det noen som hadde fått en vannflaske som var inngravert. Det synes jeg faktisk er en veldig fin gave. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 15. juni 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 15. juni 2018 Det er 2-400 kr tilsammen fra klassen, ja! Hadde aldri godtatt noe annet Hun går aldri med smykker av noe slag, så jeg tror uansett ikke et smykke er noe, jeg nevnte det som et eksempel fordi det var det vi ga læreren til det andre barnet mitt til jul. Kommer nok ikke til å kjøpe det til denne. Andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 15. juni 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi gir ofte en kurv med masse godt i. Anonymkode: 7bab5...783 Hva slags masse godt? Godteri? Er jo ikke så mye man får til maks 400. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 15. juni 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 15. juni 2018 Hva syns dere om f.eks. noen gode oljer? Det er en liten butikk på et senter i nærheten her som selger "sånne ting" Har ikke så mye peiling, og aner ikke om læreren er matglad, men... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ak90 Skrevet 15. juni 2018 #8 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) 7 minutter siden, Apple- skrev: Hva slags masse godt? Godteri? Er jo ikke så mye man får til maks 400. Her er det en butikk som selger ferdige «kurver». Men tror du kan lage en ganske fin kurv selv for 400kr. Litt sjokolade, jordbær, kaffe/te osv. En gang fikk jeg et epletre😉 Endret 15. juni 2018 av Ak90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #9 Del Skrevet 15. juni 2018 Jeg kjøpte en vase til en, og en spesiell skål (fra glassblåseri) med twist i til en annen Anonymkode: 37b8c...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #10 Del Skrevet 15. juni 2018 Her kjøper vi rose planter eller noe som kan plante som ikke dør som avslutnings gave. Ellers får de kaffe,te, sjoko til jul osv. Anonymkode: 4270e...27d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #11 Del Skrevet 15. juni 2018 Blomster, konfekt, en fin kopp, tekanne? Blomster er vel aldri feil uansett. Anonymkode: 286f9...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 15. juni 2018 #12 Del Skrevet 15. juni 2018 Gavekort på bokhandel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #13 Del Skrevet 15. juni 2018 Gavekort var lurt:) Anonymkode: 09adf...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #14 Del Skrevet 15. juni 2018 Turkniv🌲💐🍄 Anonymkode: 6092f...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 15. juni 2018 #15 Del Skrevet 15. juni 2018 Pledd. Det finnes i alle prisklasser og er nyttig. Det kan faktisk bli brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #16 Del Skrevet 15. juni 2018 Ville kjøpt noe av dette: Gavekort på bokhandel Oljer/sjokolade/annet spiselig Blomster Smykker og nips er ikke bra gaver. Anonymkode: 8ffd3...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #17 Del Skrevet 2. juni 2022 Mange fine gaver til lærere her :) Gave til lærer Anonymkode: 53f97...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå