AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Hei, som tittelen sier, er jeg en familiefar med barn og samboer, som sliter økonomisk uten jobb eller utdanning. Har lenge snoket på forumet side jeg fant temaene her interessant og relevant til tider. min historie er at jeg er en andre generasjon innvandrer, 28 år. Har aldri hatt noen spesielt godt betalte jobber.. Blitt avvist og sjelden kalt inn til intervju. Hva jeg får er div vikarbyrå jobber med lite stabilitet og ustabil lønn. Har ikke vært skoleflink, eller tatt meg utdanning av ulike årsaker. Angrer veldig og kjenner å ha fått et slag i ansiktet nå som jeg innser det som voksen. Min samboer er den som forsørger oss rett og slett, og vi har ikke vår egen bolig. min drøm er å ha en trygg jobb med en lønn jeg kan leve greit med, bolig å eie, forsørge barnet til å få en fin oppvekst. Spørsmålet er hva kan jeg gjøre? Ønsker å studere, men hvilken utdanning gir meg en sjanse for jobb som ikke har store krav til matematikk til inntak eller under studie? Matte er et stort problem og innrømmer at gangetabellen kan jeg ikke engang, for ikke å snakke om annet komplisert matematikk. Hva som virker spennende for meg til nå henger nettopp med tall. Er matte vanlig i jobben som programmerer feks? Takk for innspill Anonymkode: 9e42f...632
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Som programmerer trenger du nok matte. Du trenger i hvert fall matte i utdanningen for å bli programmerer. Det som sannsynligvis ikke trenger matte er utdannelse innen omsorg. Å bli omsorgsarbeider tror jeg må være en sikker jobb. Det vil alltid være folk som trenger omsorg. Kommuner vil alltid trenge noen som kan jobbe på sykehjem osv. Anonymkode: 410ad...578
petterm Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 Det jobber vel en del ufaglærte i pleie og omsorg? Kan det være aktuelt? Så kan du vurdere utdanning når du finner ut om det er noe du kan trives med.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Vekter, trucksjåfør, fengselsbetjent, gravemaskinfører, helsefagarbeider, barne- og ungdomsarbeider, anleggarbeider (byggeplass). Noen forslag bare. Anonymkode: a52ca...50c
Gjest solstråle Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 Send meg en privat melding her inne. Jeg har en jobb til deg som muligens kan interesere deg🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå