Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe som fungerer? Eller bare juks og fanteri? Hvilke merke har du erfaring med?

Anonymkode: 94f93...937

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, lipglossy said:

Tull

For et ubrukelig svar! Hvorfor mener du at det er tull?

Anonymkode: 78c0d...802

Skrevet

Puss tennene istedet

Skrevet

Jeg tror det funker. Da mener jeg om man kjøper et sett med komponenter som er det samme som brukes hos tannlege. Har ikke satt meg inn i alle metodene og remediene som er på markedet, men vet at det er mye, bl. a kull osv..  Men selv er jeg for skeptisk til å gjennomføre det. Hatt et hjemmesett liggende i over 2 år. Det er et sånt sett med "gebiss", blekingsmiddel med hydrogenperoksyk og uv- lys. Har hørt skrekkhistorier om folk som har gjort det hjemme og pådratt seg omfattende skader på tannkjøttet. Dessuten sliter bleking veldig på emaljen, og jeg har mye syreskader. Så jeg tør ikke bruke det jeg har kjøpt til tross for at jeg brukte 600 kr på opplegget.. Tannblekingspenn er en helt annen greie. Har en sånn som man skrur på. Så tyter det ut litt gele som man gnir på tennene. Bruker den iblant på fortennene. Synes ikke den virker, men gjør det likevel for å bruke den opp liksom..

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et ubrukelig svar! Hvorfor mener du at det er tull?

Anonymkode: 78c0d...802

Blekemidler i Norge utenom det du får hos tannlegen inneholder ikke blekemiddel 

Anonymkode: 3d0e4...707

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blekemidler i Norge utenom det du får hos tannlegen inneholder ikke blekemiddel 

Anonymkode: 3d0e4...707

Akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...