AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Jeg jobber i Bergen Kommune og lurer på hvor mange timer jeg har jobbet. Står det noe sted, eller er det slik at jeg må regne det ut selv fra måned til måned? Noen som vet om det er en oversikt på lifecare eller lignende? Anonymkode: 0fb8b...e41
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Gat? Hvor søker du på vakter? Hvor ser du timelisten din? De aller fleste kommuner bruker gat av visma Anonymkode: 4a5c7...890
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gat? Hvor søker du på vakter? Hvor ser du timelisten din? De aller fleste kommuner bruker gat av visma Anonymkode: 4a5c7...890 Hei:) kan du linke til den siden og hva jeg skal trykke på? Det kommer så mange alternativer opp. Anonymkode: 0fb8b...e41
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 for ansatte på hjemmesiden til Bergen kommune regner jeg med. Jobber ikke i Bergen, men har jobbet i flere fylker og alle bruker gat. Men siden man må godkjenne vakter mm på gat og du ikke har fått påloggingsinfo, så er det jo uansett noe du ikke kan pr nå. Spør din leder. Anonymkode: 4a5c7...890 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #5 Skrevet 15. juni 2018 Har dere ikke noen form for timeregistreringssystem? Vi har en portal der alt av timer, søknader om ferie, fravær, permisjoner osv. skal registreres. Veldig greit at alt er på et sted. Anonymkode: 77ef9...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #6 Skrevet 15. juni 2018 Jeg lurte på dette når jeg skiftet jobb og jeg begynte i en annen kommune. Jeg sendte en mail til en i kommunen som jobbet med timeplanene.Jeg fikk da tjenestebevis over hvor jeg hadde jobbet, dato og antall timer på alle steder jeg hadde jobbet i den kommunen. Veldig oversiktlig og ryddigAnonymkode: ac8c3...91c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå