Gå til innhold

Ville du møte noen som brukker ikke sosiale-medier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 357f7...925

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hææææh? 

Anonymkode: 6df79...0d0

• Liker 3
Skrevet

Ja, hva skulle problemet vært? 

AnonymBruker
Skrevet

Samme for meg om personene jeg møter bruker sosiale medier eller ikke. 

Anonymkode: 955f3...1a1

AnonymBruker
Skrevet

Javisst. Mer skeptisk til å møte folk som skriver kryptisk norsk. 

Anonymkode: 9791c...59b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke facebook, instagram, snap, chaton eller lignende om det var det du tenkte på? Han som evt skal date meg må takle det. Om jeg møter en som ikke har SoMe, hva skulle jeg sagt? Jeg er ikke der selv.

Anonymkode: c22c8...48c

Skrevet

Ja, selvfølgelig - hvorfor i all verden skulle man ikke det? Forklar...

Skrevet

Ja. Det finnes viktigere ting i verden enn sosiale medier. Bryr meg ikke om de har det eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Et godt tegn.

Anonymkode: 6b6ba...8f9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Heller en som ikke bruker sosiale medier framfor en som er aktiv på alle kanalene 

Anonymkode: 6441e...ad6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et godt tegn.

Ikke nødvendigvis! Folk som virkelig har ting og skjule, vil ikke legge igjen spor etter seg. Da har de selvfølgelig ikke facebook og instagram. men det MÅ jo ikke være sånn.

Anonymkode: 8e8b1...896

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

WTF? 

Anonymkode: 4a51c...cc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis! Folk som virkelig har ting og skjule, vil ikke legge igjen spor etter seg. Da har de selvfølgelig ikke facebook og instagram. men det MÅ jo ikke være sånn.

Det er mye mer skremmende med all denne overvåkningen som gradvis skjer i samfunnet...Alt av elektroniske spor, folk legger ut privat info i hytt og pine...kartlegging av diverse ...Folk som holder igjen, virker for meg klokere. 

• Liker 5
Skrevet

Ikke-sosiale medier brukes hele tiden av de fleste. Så ville vært mer skeptisk til å date en som ikke bruker ikke-sosiale medier. Om han derimot ikke bruker sosiale medier hadde jeg undret litt, men tenkt at det egentlig var bra. 

Skrevet

De som ikke bruker sosiale medier har ikke nødvendigvis noe å skjule- De fleste verner kun om sitt privatliv og har ikke interesse av å dele av seg selv offentlig. De fleste er sterke, oppegående selvstendige mennesker som ikke trenger bekreftelse eller likes for hver eneste ting de gjør. De har troa på seg selv og trenger ikke andre for å føle seg bra. I dagens samfunn synes mange dette er merkelig og litt skummelt. Må flire litt av dette... Er vokst opp i en tid før sosiale medier da, må få med det. :) Jeg er kritisk til å møte folk som er på sosiale medier som må sjekke tlf hele tiden og som må ha folks likes for å føle seg vel. De som lar hele dagen gå til helvete om de får 2 bursdags hilsener på facebook. De blir jo følelsesmessig styrt av sosiale medier. Det er skummelt i mine øyne!  Da er det bedre å sitte i mørket og skjule seg og føle seg fantastisk på egenhånd, men så er jeg kummel også .. veeeeeldig kummel!! 😄 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg bruker det ikke selv heller

Mvh sliten koldtjomfru

Anonymkode: dd5aa...a6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

WTF? 

Anonymkode: 4a51c...cc1

I'll translate it for you, as I see you're only fluent in English:

Would you meet someone who doesn"t use social media?

'Meet' in this context probably means 'go on a date with'.

Anonymkode: d5ef3...ec8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I'll translate it for you, as I see you're only fluent in English:

Would you meet someone who doesn"t use social media?

'Meet' in this context probably means 'go on a date with'.

Eeeh. Hvorfor har vi slike holdninger om språk her på forumet? Sier vi "Ka farsken" blir posten sletter på grunn av dialektbruk, sier vi "hva faen?" eller "hva i helvete?" så kommer noen og ber om en fullstendig setning om hva de er forvirret over selv om den sosiale konteksten egentlig er klar. Sier vi WTF så kommer noen med slike arrogante innlegg eller noen som ikke forstår en dert med engelsk selv om vi lærer det på skolen helt ifra første klasse... altså, hva feiler det folk her på forumet?

Wtf (what the fuck) er noe man bruker på Internett. Også i Norge.

over til tråden; Samboer har Facebook men bruker det ikke. Det går greit det. Men forstår at noen er skeptiske til de uten sosiale medier, da de aller fleste i dagens samfunn har det og deler det meste de gjør der. De som ikke har det kan ha litt skumle grunner til det.

Anonymkode: 1567d...d79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeeh. Hvorfor har vi slike holdninger om språk her på forumet? Sier vi "Ka farsken" blir posten sletter på grunn av dialektbruk, sier vi "hva faen?" eller "hva i helvete?" så kommer noen og ber om en fullstendig setning om hva de er forvirret over selv om den sosiale konteksten egentlig er klar. Sier vi WTF så kommer noen med slike arrogante innlegg eller noen som ikke forstår en dert med engelsk selv om vi lærer det på skolen helt ifra første klasse... altså, hva feiler det folk her på forumet?

Wtf (what the fuck) er noe man bruker på Internett. Også i Norge.

over til tråden; Samboer har Facebook men bruker det ikke. Det går greit det. Men forstår at noen er skeptiske til de uten sosiale medier, da de aller fleste i dagens samfunn har det og deler det meste de gjør der. De som ikke har det kan ha litt skumle grunner til det.

Anonymkode: 1567d...d79

Jaja. 

Poenget var ikke at brukeren skrev engelsk. Jeg var sarkastisk fordi brukeren lot som han/hun ikke forsto spørsmålet i hi. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er heller motsatt. De som har ting å skjule har mange fake profiler som lar det være mulig å skjule sannheten.

Anonymkode: c22c8...48c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...