Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Var på Mary Kay hudpleierkurs forleden. Blir jo egentlig som hvilket som helst homeparty - en får se og prøve en hel rekke produkter, og så kan en kjøpe.

Er det noen som har erfaring med Mary Kay produkter? Virket ganske bra egentlig, og hadde kurset vært om et par uker når studielånet har kommet hadde det nok vært lett å bli revet med å kjøpte en hel masse. Endte opp med å kjøpe ett produkt. Like før jeg kjøpte en hel renseserie, men er jo litt dumt å bruke 8-900,- for noen en egentlig ikke vet om er bra.

Så er det noen som har prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Hør med MYSAN, hun er visst selger for Mary Kay.

Skrevet

Jeg er fornøyd med øyekremen. Har veldig tørr hud, og den er litt fet.

Skrevet

er fornøyd med foundationen, men ikke med renseproduktene og dagkremen. fikk kviser av de :veldigsur:

Skrevet

Jeg solgte disse produktene en stund og var i grunn kjempe fornøyd med de. Var i alle fall mer fornøyd med de enn de produktene jeg bruker i dag. Det viktige er at du blir kjent med huden din og får de rette produktene til den, for får man feil produkter ender det i kviser eller tørr/fet hud :)

Burde vel egentlig kjøpe meg disse igjen, men har lovet meg selv å prøve NuSkin først :P

Gjest gjest1
Skrevet
er fornøyd med foundationen, men ikke med renseproduktene og dagkremen. fikk kviser av de :veldigsur:

Konsulenten vår sa at en kunne få en reaksjon når en gikk over til Mary Kay og at en i 4-6 uker etterpå kunne få litt kviser. Men dette skulle altså gå over hvis en bare holdt ut...

Men, får nå prøve det produktet jeg kjøpte så får vi se om det blir noe mer på meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker renseproduktet Timewise 3 in 1, er kjempefornøyd.

Gjest gjest1
Skrevet

Og her kommer jeg, selvfølgelig... :wink:

Jeg synes produktene er kjempebra, men jeg vet at endel kvinner kan reagere litt på Time Wise produktene.

Det kan skyldes at de er veldig virksomme og setter i gang prosesser i huden, og det kan skyldes at de inneholder sitrus for oppstrammingen sin skyld.

Hittil har det kun vært én TimeWise serie, men nå er den i kommet i to varianter - én for normal til tørr, og en for normal til fet. Disse har jeg ikke prøvd ennå, men har bestilt dem i dag.

Jeg har landet på Mary Kay fordi jeg er veldig fornøyd med produktene og konseptet. Har alltid hatt problemhud, og MK er det som hittil har hjulpet meg best. Nå er endelig puberteten over for mitt vedkommende, og det er på tide, jeg er førtiseks.

Men som jeg sier til folk, det er jo ikke alle som har samme gode erfaring med produktene som jeg har - vi må alle finne det som passer til oss, og jeg har funnet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...