AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Noen som har tips? Vil ikke bruke parfymerte vaskemidler pga hudkløe hos samboer og barn, men vil gjerne ha litt god lukt av klærne 😬 er det noe som kan funke? Anonymkode: 18886...b17
Ardwinna Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Uten en eller annen type parfyme blir det vel vanskelig å tilsette god lukt. Jeg er ikke glad i sterk parfymelukt og kan også reagere på parfymerte vaskemidler, men har lagt min elsk på det nye flytende vaskemiddelet "Klar". Det lukter helt nydelig og er miljøvennlig. Det er dessverre parfyme i det men etter min mening en mild og god lukt og jeg har ikke reagert på det. Ellers bruker jeg parfymefritt tøyskyllemiddel.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 Hvis du bruker tørketrommel kan du bruke ulltørkeballer med en dråpe essensielle olje som lavendel. Ballene gjør klærne myke og oljen gir en svak duft. Reduserer også tørketid. Anonymkode: 6f019...705 1
Mazarini Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du bruker tørketrommel kan du bruke ulltørkeballer med en dråpe essensielle olje som lavendel. Ballene gjør klærne myke og oljen gir en svak duft. Reduserer også tørketid. Anonymkode: 6f019...705 Aaaaaaaah jeg elsker lavendel! Takk for at du delte. Ulltørkeballer, hvor får jeg tak i det da? Finner vel på nett et sted
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 Jeg kjøpt mine i en britisk nettbutikk, tror det var en tøybleiebutikk. Søk lavender wool dryer balls. Anonymkode: 6f019...705
Grønt blad Skrevet 15. juni 2018 #6 Skrevet 15. juni 2018 Tørk klærne ute. Da lukter de rent og friskt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå