Gå til innhold

Klær som lukter godt uten tøymykner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips? Vil ikke bruke parfymerte vaskemidler pga hudkløe hos samboer og barn, men vil gjerne ha litt god lukt av klærne 😬 er det noe som kan funke?

Anonymkode: 18886...b17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten en eller annen type parfyme blir det vel vanskelig å tilsette god lukt.
Jeg er ikke glad i sterk parfymelukt og kan også reagere på parfymerte vaskemidler, men har lagt min elsk på det nye flytende vaskemiddelet "Klar". Det lukter helt nydelig og er miljøvennlig. Det er dessverre parfyme i det men etter min mening en mild og god lukt og jeg har ikke reagert på det. Ellers bruker jeg parfymefritt tøyskyllemiddel.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bruker tørketrommel kan du bruke ulltørkeballer med en dråpe essensielle olje som lavendel. Ballene gjør klærne myke og oljen gir en svak duft. Reduserer også tørketid.

Anonymkode: 6f019...705

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bruker tørketrommel kan du bruke ulltørkeballer med en dråpe essensielle olje som lavendel. Ballene gjør klærne myke og oljen gir en svak duft. Reduserer også tørketid.

Aaaaaaaah jeg elsker lavendel! Takk for at du delte. Ulltørkeballer, hvor får jeg tak i det da? Finner vel på nett et sted :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpt mine i en britisk nettbutikk, tror det var en tøybleiebutikk. Søk lavender wool dryer balls.

Skrevet

Tørk klærne ute. Da lukter de rent og friskt 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...