Gjest tivoli Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Stemmer ryktene om at ZARA åpner om kort tid i Bogstadvn? Det har lenge vært rykter om at de skal starte i Oslo, de har til og med sagt det selv. Men ingen vet hvor..det siste jeg hørte igår var at de skal åpne midt i Bogstadvn/vis a vis Deli Deluca, der hvor de holder på å bygge. Noen som vet sikkert??
Snuppelure Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Det hadde vært fantastisk kult! Men slike rykter har desverre figurert i flere år nå... jeg begynner å gi opp håpet litt jeg..
Snuppa Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Etter forrige runde med diskusjon her inne (for ca 2 uker siden) sendte jeg en mail til Zara og spurte om det stemte at de skulle åpne i Bogstadvn. Det ville de ikke bekrefte, men det de sa var at de skulle åpne i Oslo om kort tid, men at tidspunktet ikke var satt. Det bør en jo kunne tolke i den retning av at de er i gang med etablering....... Har sendt mail til de før også, jeg, og da sa de at Norge er interessant og at de gjerne vil åpne en butikk her, men at de ikke hadde funnet egnede lokaler. Jeg lever derfor i håpet
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Etter forrige runde med diskusjon her inne (for ca 2 uker siden) sendte jeg en mail til Zara og spurte om det stemte at de skulle åpne i Bogstadvn. Det ville de ikke bekrefte, men det de sa var at de skulle åpne i Oslo om kort tid, men at tidspunktet ikke var satt. Det bør en jo kunne tolke i den retning av at de er i gang med etablering....... Har sendt mail til de før også, jeg, og da sa de at Norge er interessant og at de gjerne vil åpne en butikk her, men at de ikke hadde funnet egnede lokaler. Jeg lever derfor i håpet YESSSS!!!
MiniMjau Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 En jobbannonse i f.eks aftenposten der de søker etter butikkmedarbeidere er ihvertfall et sikkert tegn på at de skal åpne i Oslo. Indiska åpner også snart i Oslo! Det er kul butikk det!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Indiska åpner også snart i Oslo! Det er kul butikk det! Å jaaa, det gleder jeg meg til
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Har ikke Indiska vært i Oslo i flere år??!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Sorry jeg husket feil.. Fant dette på nettet: Våren 2005 kommer et fargerikt innslag innenfor forretningslivet til Oslo; Indiska Magasinet åpner butikker i Storgata 1 og Karl Johans gate 6. Den minimalistiske og kjølige nordiske stilen får derme en sterk og fargerik konkurrent - fra Sverige.
Snuppelure Skrevet 5. mars 2005 #10 Skrevet 5. mars 2005 Men er det noen som har lagt merke til at lokalene hvor Vita, HelloKitty, Arts&Kraft, SpaceWorld, og Foto butikken lå er tomme alle sammen? Og at etagen over er helt revet ut og at bygget totalrenoveres. A-etat er også borte. Noen som har hørt spekulasjoner om hva som kan komme her? Zara barn og herre avdeling?
MissJ Skrevet 6. mars 2005 #13 Skrevet 6. mars 2005 Men er det noen som har lagt merke til at lokalene hvor Vita, HelloKitty, Arts&Kraft, SpaceWorld, og Foto butikken lå er tomme alle sammen? Og at etagen over er helt revet ut og at bygget totalrenoveres. A-etat er også borte. Noen som har hørt spekulasjoner om hva som kan komme her? Zara barn og herre avdeling? Ah... det kan jo godt hende at du har rett!!! Og hvis det er der det kommer, så passer det meg MIDT I BLINKEN!!!! Jobber rett i nærheten, så hvis Zara kommer dit vil jeg nok vimse rundt der i lunsjpausen hver dag..... :-)
Hilde Skrevet 6. mars 2005 #14 Skrevet 6. mars 2005 Jeg gleder meg VOLDSOMT til Indiska kommer. DET er en tøff butikk!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #15 Skrevet 7. mars 2005 Indiska har masse kule pynteting og duker, men klærne er jo ikke mye å rope Hurra for..
MiniMjau Skrevet 9. mars 2005 #16 Skrevet 9. mars 2005 Indiska åpner I MORGEN!!! I karl Johans gate(nesten nede ved Jernbanetorget). Skal si at de får hyggelige naboer! Etter at Plata er "borte" står jo alle de narkomane på hjørnet der inngangen til Indiska er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå