AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Skal på ei god gammeldags fyll for første gang på lenge, men har litt problemer i drikkeveien. Liker ikke øl eller vin, og blir fort kvalm av cider og rusbrus. Ellers er jeg dritlei av sprit blandet med brus, og kjenner jeg blir kvalm bare av tanken. Liker ikke whisky heller, forresten. Har mest lyst til å kjøpe sprit, men trenger nye ting å blande det med, gjerne noe som ikke er altfor dyrt eller noe som trenger mye tilberedning! Noen tips? Anonymkode: 82ded...a2b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prosecco Anonymkode: d29b0...cea Når var det prosecco sluttet å være vin? Liker du likør? Anonymkode: 9acc0...09d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Når var det prosecco sluttet å være vin? Kanskje TS ikke tenkte over at det finnes mange typer vin? Anonymkode: d29b0...cea
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 Aperol er en god sommerdrikk. Anonymkode: 489b6...d86
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 Aloe vera(drink), mintuu, jack daniels, fireball og tyrker drikker jeg. Anonymkode: f789c...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå