AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Ok, dette er mitt andre innlegg om saken. Skrev dette innlegget for en ukes tid siden, der jeg lurte på om det var flørt i luften... Nå sitter jeg her og er bare så innmari flau. Tar ikke alle detaljene igjen i dette innlegget, siden jeg linker til det forrige. Poenget er.....mange av dere mente det var flørt mellom oss, noen mente det var kun vennskapelig og at vi høres ut som to gamle kjente, og noen andre igjen mener at det kun er meg som viser denne interessen. Og nå vet jeg, at i neste uke da kommer han til mitt område for å gjøre en jobb, og det er helt umulig å unngå ham. Skal jeg ut med bilen, må jeg passere ham, skal jeg på butikken må jeg passere ham osv osv. Men jeg er så hinsides flau! Jeg TROR helt ærlig at han ser frem til å se meg, MEN han KUNNE ha sendt meg en ny melding, kommentert min "invitasjon" til kaffe eller spurt om noe annet. Han kunne til og med ha dukket opp, noe han ikke har gjort (og om han hadde gjort det får hele nabolaget det med seg og det sitter nok litt langt inne....) Men siden jeg nå er en blanding av lei meg og flau, så vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har jo gått hen og blitt interessert i fyren og det ser ut som det ikke er helt gjensidig, dessverre. Så hva sier jeg når jeg ser ham? Jeg tør iallefall ikke sende noe ny melding, for hva er hensikten med det. Men jeg kommer til å dø av flauhet når jeg ser ham altså.... Han tror vel enten at jeg liker ham og vil være vennen hans, eller så skjønner han vel tegninga og forstår at jeg er interessert....ELLER det kan være han ikke i det hele tatt har skjønt at jeg flørter (for i følge mange av dere, var det ikke flørt her i det hele tatt) Når jeg ser ham. Skal jeg 1. bare late som ingenting? 2. hilse på, men komme meg raskt videre? 3. beklage at jeg muligens var litt flørtende i meldingene og kanskje han syns det var upassende? 4.eller prøve unngå å passere ham, i det lengste....? 5. noe annet? Vær så snill ikke kom med spydige kommentarer, jeg er litt sårbar i fht dette, og faktisk litt lei meg. Anonymkode: f8e4d...ead
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Ps. Altså siden jeg skal på ferie, og han da, som svar, sa at da ses vi nok heller tidligere enn først antatt.....så hadde jeg jo håpet han dukket opp, Men neida....så dermed tar jeg det som at det ikke er så viktig å se meg. Og det gjør det hele enda flauere....Uff. Anonymkode: f8e4d...ead
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 Ikke vær så flau. Si hei og vis interesse. Det er da vel ikke noe å skamme seg over at man er interessert i noen? Anonymkode: 74bf3...8c0 16
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Gjort er gjort og spist er spist heter det. Du får bare oppføre deg profesjonelt, hilse kort og gå videre. Noe annet er du ikke forpliktet til. Anonymkode: 33f22...94e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke vær så flau. Si hei og vis interesse. Det er da vel ikke noe å skamme seg over at man er interessert i noen? Anonymkode: 74bf3...8c0 Hmm...tja..det er ikke så lett, når jeg nå kjenner på en form for "avvisning".....Jeg vet jo ikke om han har skjønt at jeg er interessert eller ikke. Noen menn er jo ekstremt trege.....så kanskje han tror jeg bare har vært vennlig,...men likevel, jeg tror ikke jeg tør vise mer interesse.....Men takk for innspill 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort er gjort og spist er spist heter det. Du får bare oppføre deg profesjonelt, hilse kort og gå videre. Noe annet er du ikke forpliktet til. Anonymkode: 33f22...94e Det er sant. Må virkelig finne ut av hvordan jeg skal håndtere dette altså. Går med sommerfugler i magen fordi jeg vet jeg er nødt til å se ham snart. Jeg vil, og vil ikke. Og innimellom forteller jeg meg selv at "jammen, han har jo bare ikke hatt tid til å komme innom ....."...og unnskylder det hele. Men det er bare dumt. Bør vel innse fakta, tror jeg. uansett, takk for klemmen og innspill. Trenger bare få dette ut et sted. ts Anonymkode: f8e4d...ead
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 Slutt å overtenk. Møter du han kan du jo si hei og takk for sist, hyggelig å se deg?! Hvis du ikke møter han driter du i han. Så enkelt. Anonymkode: cef4f...2e1 7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #7 Skrevet 14. juni 2018 Møt han med et smil,og si hei og takk for sist,så får resten av responsen være opp til han. Lykke til og hold oss oppdatert, ble jo litt nysgjerrig nå 👍 Anonymkode: 16c26...cc8 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #8 Skrevet 14. juni 2018 Jeg synes vel egentlig du kunne gitt mer respons på den siste meldingen hans. Men det blir jo litt sent å gjøre det nå. Synes du skal satse på til uka å vise deg og smile og være klar for eventuell samtale når han kommer til området. Ellers er det lurt å ikke legge så mye i dette. Jeg synes det virket som det var litt flørt i lufta der, men det kan jo likevel hende at han har noe annet på gang. Du må nesten bare prøve deg litt frem her, så finner du sikkert ut av det. Anonymkode: e3a06...465 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #9 Skrevet 14. juni 2018 Du kontaktet han jo opprinnelig om et arbeidsrelatert problem. Da vil han mest sannsynlig ikke se på dette som en flørt, men ønske å være hjelpsom. Det er ikke sikkert han har oppfattet flørtingen din, så ikke stress med dette. Si hei og vær hyggelig. Og ta det derfra. Anonymkode: 06dc4...1da 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #10 Skrevet 15. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, dette er mitt andre innlegg om saken. Skrev dette innlegget for en ukes tid siden, der jeg lurte på om det var flørt i luften... Nå sitter jeg her og er bare så innmari flau. Tar ikke alle detaljene igjen i dette innlegget, siden jeg linker til det forrige. Poenget er.....mange av dere mente det var flørt mellom oss, noen mente det var kun vennskapelig og at vi høres ut som to gamle kjente, og noen andre igjen mener at det kun er meg som viser denne interessen. Og nå vet jeg, at i neste uke da kommer han til mitt område for å gjøre en jobb, og det er helt umulig å unngå ham. Skal jeg ut med bilen, må jeg passere ham, skal jeg på butikken må jeg passere ham osv osv. Men jeg er så hinsides flau! Jeg TROR helt ærlig at han ser frem til å se meg, MEN han KUNNE ha sendt meg en ny melding, kommentert min "invitasjon" til kaffe eller spurt om noe annet. Han kunne til og med ha dukket opp, noe han ikke har gjort (og om han hadde gjort det får hele nabolaget det med seg og det sitter nok litt langt inne....) Men siden jeg nå er en blanding av lei meg og flau, så vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har jo gått hen og blitt interessert i fyren og det ser ut som det ikke er helt gjensidig, dessverre. Så hva sier jeg når jeg ser ham? Jeg tør iallefall ikke sende noe ny melding, for hva er hensikten med det. Men jeg kommer til å dø av flauhet når jeg ser ham altså.... Han tror vel enten at jeg liker ham og vil være vennen hans, eller så skjønner han vel tegninga og forstår at jeg er interessert....ELLER det kan være han ikke i det hele tatt har skjønt at jeg flørter (for i følge mange av dere, var det ikke flørt her i det hele tatt) Når jeg ser ham. Skal jeg 1. bare late som ingenting? 2. hilse på, men komme meg raskt videre? 3. beklage at jeg muligens var litt flørtende i meldingene og kanskje han syns det var upassende? 4.eller prøve unngå å passere ham, i det lengste....? 5. noe annet? Vær så snill ikke kom med spydige kommentarer, jeg er litt sårbar i fht dette, og faktisk litt lei meg. Anonymkode: f8e4d...ead Synes du skal ta på deg gullbikini, Carmen Miranda-hodepynt og røde korksandaler, og løpe nedover gata mens du skriker: "Død over bolsjevikene!" Anonymkode: 7b2e6...676 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. juni 2018 #12 Skrevet 15. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, dette er mitt andre innlegg om saken. Skrev dette innlegget for en ukes tid siden, der jeg lurte på om det var flørt i luften... Nå sitter jeg her og er bare så innmari flau. Tar ikke alle detaljene igjen i dette innlegget, siden jeg linker til det forrige. Poenget er.....mange av dere mente det var flørt mellom oss, noen mente det var kun vennskapelig og at vi høres ut som to gamle kjente, og noen andre igjen mener at det kun er meg som viser denne interessen. Og nå vet jeg, at i neste uke da kommer han til mitt område for å gjøre en jobb, og det er helt umulig å unngå ham. Skal jeg ut med bilen, må jeg passere ham, skal jeg på butikken må jeg passere ham osv osv. Men jeg er så hinsides flau! Jeg TROR helt ærlig at han ser frem til å se meg, MEN han KUNNE ha sendt meg en ny melding, kommentert min "invitasjon" til kaffe eller spurt om noe annet. Han kunne til og med ha dukket opp, noe han ikke har gjort (og om han hadde gjort det får hele nabolaget det med seg og det sitter nok litt langt inne....) Men siden jeg nå er en blanding av lei meg og flau, så vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har jo gått hen og blitt interessert i fyren og det ser ut som det ikke er helt gjensidig, dessverre. Så hva sier jeg når jeg ser ham? Jeg tør iallefall ikke sende noe ny melding, for hva er hensikten med det. Men jeg kommer til å dø av flauhet når jeg ser ham altså.... Han tror vel enten at jeg liker ham og vil være vennen hans, eller så skjønner han vel tegninga og forstår at jeg er interessert....ELLER det kan være han ikke i det hele tatt har skjønt at jeg flørter (for i følge mange av dere, var det ikke flørt her i det hele tatt) Når jeg ser ham. Skal jeg 1. bare late som ingenting? 2. hilse på, men komme meg raskt videre? 3. beklage at jeg muligens var litt flørtende i meldingene og kanskje han syns det var upassende? 4.eller prøve unngå å passere ham, i det lengste....? 5. noe annet? Vær så snill ikke kom med spydige kommentarer, jeg er litt sårbar i fht dette, og faktisk litt lei meg. Anonymkode: f8e4d...ead Ikke ta alt så jævlig seriøst og alvorlig, verken deg selv eller andre. Gi mer faen i sånne simple ting, rist det av deg og gå videre. Livet er for langt/kort til å bry seg om sånt, alt blir så mye enklere om du klarer å være enklere selv
Pemafipa Skrevet 15. juni 2018 #13 Skrevet 15. juni 2018 Eller hvorfor ikke bare spørre rett ut om han vil finne på noe med deg ? Kaffe /middag /kino /tur ? Enten når du ser han , eller send han en melding nå 😊 Det værste som skjer er at han sier nei , og da vet du at han ikke var intressert😉 Er jo mye bedre å vite, enn å gå rundt å overtenke alle meldinger og sånn🙈 Kjør på, bare si det rett ut , de aller fleste synes det er ett kompliment at man tør. Ikke noe vits å gå rundt grøten , og «spille spill» Det er kult ! Menn plukker ikke alltid opp hint så godt 😉 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #14 Skrevet 15. juni 2018 Jeg synes det er vanskelig å gi et oppriktig råd her. Først og fremst fordi du fremstår som litt utroverdig, TS. Meldingsutvekslingen du sikter til i forrige tråd er i verste fall mildt flørtende, men kan også avfeies som normal høflighet. Hvorfor er dette noe du lurer på om du bør beklage? Det ble jo påpekt av flere at begge deltok like "aktivt" i flørtingen (som det forøvrig ikke var noen bred enighet om eksisterte eller ikke i utgangspunktet heller). Videre så skriver du i denne tråden at det dreier seg om arbeid i nabolaget, i den forrige tråden benekter du dette, hvilket er det? Enten så overtenker du dette noe helt enormt, eller så har det skjedd en videre meldingsutveksling som du ikke forteller om. Det er ikke farlig om du justerer litt på historien (for all del, det er ditt valg!), men det blir vanskelig å gi deg konkrete råd når du forandrer hendelsesforløpet fra tråd til tråd. Anonymkode: 0ad07...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #15 Skrevet 15. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er vanskelig å gi et oppriktig råd her. Først og fremst fordi du fremstår som litt utroverdig, TS. Meldingsutvekslingen du sikter til i forrige tråd er i verste fall mildt flørtende, men kan også avfeies som normal høflighet. Hvorfor er dette noe du lurer på om du bør beklage? Det ble jo påpekt av flere at begge deltok like "aktivt" i flørtingen (som det forøvrig ikke var noen bred enighet om eksisterte eller ikke i utgangspunktet heller). Videre så skriver du i denne tråden at det dreier seg om arbeid i nabolaget, i den forrige tråden benekter du dette, hvilket er det? Enten så overtenker du dette noe helt enormt, eller så har det skjedd en videre meldingsutveksling som du ikke forteller om. Det er ikke farlig om du justerer litt på historien (for all del, det er ditt valg!), men det blir vanskelig å gi deg konkrete råd når du forandrer hendelsesforløpet fra tråd til tråd. Anonymkode: 0ad07...3c5 Hei og takk for innspill. Synd du opplever meg som ikke-troverdig. Jeg har ikke latt være å si noe av vesentlig karakter, ei heller justert historien. Meldingene som gikk mellom oss er ordrett faktisk Så sier du at jeg benekter at det handler om arbeidet hans? nei, jeg gjør ikke det. Jeg skrev det til og med i utvekslingen vår (hentyder til B`s yrke)......også ifht når han skulle komme hit neste gang. Det jeg derimot benektet var at noen mente jeg hadde skrevet andre tråder om dette tidligere. Det har jeg ikke. Jeg overtenker helt sikkert, det har du rett i. Føler meg bare så skrekkelig dum og ikke minst flau, nå som han ikke har tatt videre kontakt. Mulig det var litt flørt i luften, mulig det ikke var det. Jeg syns selv jeg flørtet. Men det er derfor jeg lurer på om jeg skulle "beklaget" meldingene mine, i tilfelle han syns det var "for" flørtete... Og jeg har altså ikke forandret hendelsesforløpet....jeg skjønner ikke hva du mener. Har kun en annen tråd om dette og linket jo til den i denne tråden også. Til dere som mener jeg bør be ham på middag e.l: vet dere, jeg tør ikke. Tør ikke ta neste utspill igjen og jeg har jo allerede sagt i en melding at han skulle ha tatt en kaffepause hos meg men den fulgte han ikke opp. Han skrev derimot detaljert når han skal gjøre en jobb i området her igjen....med andre ord, da ses vi. Men det er et bittelite stykke fra huset, så skal jeg like godt vente og se om han kommer nedenom? Hm.....usikker på alt her nå. Og ja, jeg overtenker veldig. sukk... ts Anonymkode: f8e4d...ead
Gjest Linn35 Skrevet 15. juni 2018 #16 Skrevet 15. juni 2018 Kjipt at du har det sånn etter disse meldingene, ts. Kan jo være fyren bare går og gleder seg til dere ses, og har ikke tenkt så mye på å "dukke opp" før den tid? Kanskje han heller ikke vet om du faktisk flørtet? Kanskje han ikke har mulighet til å dukke opp slik uten videre i jobben sin? Er enig med en over her, som sier at menn er trege når det gjelder hint og det å forstå interesse. I alle fall dem som er litt "eldre". Vet ikke hvor gamle dere er, men tipper 40-50? Uansett så syns jeg du skal smilende gå ham i møte når han dukker opp igjen. Blås i det som har vært skrevet. Føl deg frem og prøv denne gang å flørte skikkelig. Jeg er ikke så god på det, men kanskje noen andre kan gi deg gode tips her Forøvrig kunne det vel kanskje, som du foreslår, vært litt gøy å sagt noe sånn som "håper ikke du ble helt satt ut av min flørtende tone i meldingene mellom oss...." eller noe i den duren. Rett og slett for å informere han om at du faktisk flørtet. Hehe, kanskje han vil tenke "å jasså, hun flørtet faktisk?" og da går det opp et lys....
petterm Skrevet 15. juni 2018 #17 Skrevet 15. juni 2018 Jeg tenker at i disse Mee too tidene må du være tydelig. Støtter forslaget over her om å invitere han på tur, kaffe, kino, hva som helst. I værste fall sier han nei takk, i beste fall blir dere kjærester.
Pemafipa Skrevet 15. juni 2018 #18 Skrevet 15. juni 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei og takk for innspill. Synd du opplever meg som ikke-troverdig. Jeg har ikke latt være å si noe av vesentlig karakter, ei heller justert historien. Meldingene som gikk mellom oss er ordrett faktisk Så sier du at jeg benekter at det handler om arbeidet hans? nei, jeg gjør ikke det. Jeg skrev det til og med i utvekslingen vår (hentyder til B`s yrke)......også ifht når han skulle komme hit neste gang. Det jeg derimot benektet var at noen mente jeg hadde skrevet andre tråder om dette tidligere. Det har jeg ikke. Jeg overtenker helt sikkert, det har du rett i. Føler meg bare så skrekkelig dum og ikke minst flau, nå som han ikke har tatt videre kontakt. Mulig det var litt flørt i luften, mulig det ikke var det. Jeg syns selv jeg flørtet. Men det er derfor jeg lurer på om jeg skulle "beklaget" meldingene mine, i tilfelle han syns det var "for" flørtete... Og jeg har altså ikke forandret hendelsesforløpet....jeg skjønner ikke hva du mener. Har kun en annen tråd om dette og linket jo til den i denne tråden også. Til dere som mener jeg bør be ham på middag e.l: vet dere, jeg tør ikke. Tør ikke ta neste utspill igjen og jeg har jo allerede sagt i en melding at han skulle ha tatt en kaffepause hos meg men den fulgte han ikke opp. Han skrev derimot detaljert når han skal gjøre en jobb i området her igjen....med andre ord, da ses vi. Men det er et bittelite stykke fra huset, så skal jeg like godt vente og se om han kommer nedenom? Hm.....usikker på alt her nå. Og ja, jeg overtenker veldig. sukk... ts Anonymkode: f8e4d...ead Menn er dårlige på hint😉 Ikke vær redd for at du var for flørtende, hadde han ikke likt meldingene , hadde han ikke svart . Bare spør om han vil ta en kaffe med deg, gjerne med en konkret dag som forslag . Da blir det opp til han å komme med ett mot forslag hvis det ikke passer Det aller værste som skjer er at han sier nei. Bare gjør det, så slipper du å gå rundt å lure, og tenke hva om atte hvis om atte. jeg hadde ikke vært sammen med mannen min, hvis det ikke hadde vært for at jeg ba han ut, han var treig på å oppfatte flørtingen han 🙈😉 Endret 15. juni 2018 av Pemafipa Edit
Pemafipa Skrevet 15. juni 2018 #19 Skrevet 15. juni 2018 Edit: du inviterte han på kaffe i meldingene og han skrev når han var i området. Kanskje han venter på at du skal invitere han på konkret tidspunkt når han er i nabolaget ? Go for IT, bare spør uansett😉
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #20 Skrevet 16. juni 2018 Men tidligere var det jo et problem at du kom til å dra på ferie når han kom neste gang til området. Har det endret seg? I så fall må du si fra. Send en melding og skriv at du fortsatt ikke er dratt på ferie, og at han gjerne må komme til en kaffe hos deg. Anonymkode: e3a06...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå