Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå i disse eksamenstider trenger vi noen historier som kan vise at det kunne vært verre 😄 Fortell!

Endret av Gnå
skrivefeil
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ta fagprøven i elektroinstallasjon. Ødela en komponent. Strøk. Begynte å grine. 

Anonymkode: aa673...dc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk helt panikk av å høre strikkepinnene til vakta klirre. Begynte å hyperventilere. Følte at alt av klær og sko ble for smått. Gikk på do og bælmet vann før jeg trakk meg fra eksamen.😟

Anonymkode: 5242d...d75

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk helt panikk av å høre strikkepinnene til vakta klirre. Begynte å hyperventilere. Følte at alt av klær og sko ble for smått. Gikk på do og bælmet vann før jeg trakk meg fra eksamen.😟

Dette var et fag som jeg kunne på rams, så burde gått helt strålende... eksamen er ikke noe for meg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk jernteppe på muntlig samfunnsfagseksamen og fikk ikke frem et ord, selv om jeg hadde lest. Var helt jævlig. Fikk selvfølgelig stryk. Da jeg fikk derifra, sa jeg til meg selv: jeg er egentlig smart, jeg er egentlig smart, jeg  er egentlig smart, jeg er egentlig smart..... 

Anonymkode: d628b...825

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff! Sa du noe til vakten først?

Anonymkode: 3e6a3...a45

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk jernteppe på muntlig samfunnsfagseksamen og fikk ikke frem et ord, selv om jeg hadde lest. Var helt jævlig. Fikk selvfølgelig stryk. Da jeg fikk derifra, sa jeg til meg selv: jeg er egentlig smart, jeg er egentlig smart, jeg  er egentlig smart, jeg er egentlig smart..... 

Been there! Jeg skulle hilse på sensor, men husket ikke hva jeg het. Endte opp med en A da jeg kom til meg selv igjen, da :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk ekstreme menssmerter og klarte ikke å fullføre en eksamen på videregående.

Anonymkode: 595b9...556

• Liker 2
Skrevet

Tydelig at eksamen ikke bare avslører faglige styrker, men også personlig styrke. 

• Liker 9
Skrevet

En gang kom jeg på jobben og ble fortalt av kolleger at det er eksamen idag (vi tok et nettstudie for å oppdatere oss). Jeg var ikke forberedt i hele tatt, men heldigvis bestod jeg og fikk B 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stan skrev:

Tydelig at eksamen ikke bare avslører faglige styrker, men også personlig styrke. 

Bullshit.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, matrobot skrev:

En gang kom jeg på jobben og ble fortalt av kolleger at det er eksamen idag (vi tok et nettstudie for å oppdatere oss). Jeg var ikke forberedt i hele tatt, men heldigvis bestod jeg og fikk B 😄 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Been there! Jeg skulle hilse på sensor, men husket ikke hva jeg het. Endte opp med en A da jeg kom til meg selv igjen, da :)

Hvorfor forteller dere dette her? Det passer absolutt ikke til trådens tema og formål. 

Anonymkode: 12d5d...68f

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bullshit.

Hva mener du? Kan du argumentere for ditt syn? 

Det krever styrke å gå igjennom noe man er ubekvem med. Takle nervøsitet og stress, yte når det gjelder. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forteller dere dette her? Det passer absolutt ikke til trådens tema og formål. 

Jeg er den som glemte navnet mitt. Vil si at det er et ganske dårlig minne! Så jo, jeg synes det passer ganske bra til temaet i tråden. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er den som glemte navnet mitt. Vil si at det er et ganske dårlig minne! Så jo, jeg synes det passer ganske bra til temaet i tråden. 

Kjempedårlig minne å få A på eksamen, ja. Må ha vært en helt katastrofal dag for deg! 

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er alles mareritt å komme til eksamen uforberedt? Det ble heldigvis ikke et verst minne for meg likevel. Men hvis du vil bare ha "sad ending", så greit for meg 🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stan skrev:

Det krever styrke å gå igjennom noe man er ubekvem med. Takle nervøsitet og stress, yte når det gjelder. 

Problemet er at det er en "fake" situasjon. Det er jo egentlig ikke da det gjelder. Det er i arbeidslivet og resten av tiden man skal bruke denne kunnskapen det gjelder. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Det kan være mange forskjellige årsaker til at eksamen noen ganger går i dass. Selv om jeg fikk jernteppe på en eksamen, gikk det forøvrig bra på alle andre og jeg har kommet meg fint gjennom seks år på universitetet etter det. 

det finnes til og med doktorgradsstudenter og professorer har bæsja på eksamensleggen noen ganger. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, matrobot skrev:

Fordi det er alles mareritt å komme til eksamen uforberedt? Det ble heldigvis ikke et verst minne for meg likevel. Men hvis du vil bare ha "sad ending", så greit for meg 🙄

Altså, når TS skriver at folk skal fortelle historier for å vise at det kunne vært verre, også kommer folk med historier om da de fikk toppkarakter. På hvilken måte er det en ille historie?!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det var en gang for lenge siden før jeg visste at jeg hadde IBS/reagerte veldig på noen matvarer. Hadde med druer, og fikk diaré fra en annen verden... Det rumlet så høyt i magen at jeg så noen kikke på hverandre og flire, jeg kaldsvettet, måtte ut med vakta så mange ganger at jeg nesten døde av skam. Til slutt klarte jeg ikke mer og gikk hjem, lenge før tiden. Gråt på vei hjem.

Kan ikke si karakteren min fordi en viss AB vil gi meg kjeft og si at «historien derfor ikke passer til trådens tema».

Anonymkode: b5dc0...34f

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...