Gjest Emera Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har hørt at det går an å teste seg for ulike allergier (blant annet matallergier) hos naturmedisinere. Er det noen som har prøvd dette? Hvordan ble testene utført, og tror du resultatet var riktig for deg? Grunnen til at jeg spør er at jeg opplever at mange allergier/intoleranser ikke slår ut på skolemedisinens tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 Hm. Vet ikke noe konkret, men har hørt om folk som har gått til alternative medisinere pga allergi, og kuttet ut ulike matvarer i perioder for å sjekke om det gir utslag. Ved matintoleranse er det vel heller slik (correct me if I'm wrong) at man egentlig tåler matvaren, men at man bygger opp en intoleranse over tid, som igjen kan gi seg om man ikke spiser varen på en stund, og slik gå i bølger. Vet ikke hvordan det sjekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. mars 2005 #3 Del Skrevet 2. mars 2005 Her har jeg testet for matintoleranse. http://www.helseakupunktur.no/sagene/index. htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2005 #4 Del Skrevet 3. mars 2005 Balderklinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. mars 2005 #5 Del Skrevet 3. mars 2005 Flott! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå