Gå til innhold

Middagstips

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere tips til hva vi kan ha til middag med bacon? Ikke fisk.

Anonymkode: e8298...96a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kyllingfilet surret med bacon. 

Anonymkode: 3d5a3...8cc

• Liker 1
Skrevet

Kjør kylling til grov farse, rør med tandoori-krydder, yougurt, potetmel og brødkrum. Legg baconskiver på et brett, legg kyllingfarse på bacon, rull sammen og stikk et grillspyd gjennom. Lag et par spyd PR person. 

Stek på sterk varme til det er gjennomstekt. Server med en god salat. Feta passer godt til. 

Skrevet

Bacon er digg og kan brukes på så mange måter, bacon med fisk høres umiddelbart rart ut. Vanligst for meg når jeg lager mat, er bacon med potetmos+gressløk og kålrotstaver, eller med pasta i kremostsaus med sopp, eller i pannekake med spinat.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Pringle skrev:

Bacon er digg og kan brukes på så mange måter, bacon med fisk høres umiddelbart rart ut. Vanligst for meg når jeg lager mat, er bacon med potetmos+gressløk og kålrotstaver, eller med pasta i kremostsaus med sopp, eller i pannekake med spinat.

Bacon som tilbehør til fisk er faktisk godt :) Veldig vanlig til for eksempel lutefisk.

Men takk for tips :) kan hende det blir noe pasta eller kylling som det var tips om over :)

Anonymkode: e8298...96a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal lage minestrone til middag i dag, med masse grønnsaker som har hopet seg opp i kjøleskapet, store hvite bønner, hermetisk tomat og store hvite bønner som jeg har kokt selv.

Anonymkode: ab4dc...a30

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal lage minestrone til middag i dag, med masse grønnsaker som har hopet seg opp i kjøleskapet, store hvite bønner, hermetisk tomat og store hvite bønner som jeg har kokt selv.

Hehe, og BACON: Det var liksom poenget. (Skrev bønner to ganger i stedet :ler: ).

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Pasta  carbonara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...