Gå til innhold

Kunne dere vært sammen med en mann som er uføretrygdet med ett snevert innterressefelt.?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig pen og se på og også ålreit å prate med.Men han lever svært nøkternt og har verken TV eller internett. Han er kristen og har fjernet seg fra ting som spise ute ,dette er også av økonomiske grunner,ingen kino ,liker ikke gå på kjøpesenter.Har ikke bil .Liker seg best ved et vann eller i skogen. Det er hele livet.Han er ufør grunnet psykiske lidelser men det er jeg også.. Hva tenker dere?

Anonymkode: ae338...c42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At den andre har trygd er intet hinder nei.men er han ekstrem innen det religiøse hadde jeg snudd..tror selv på Gud,men liker ikke når det blir sååå ekstreme normer.tenk deg godt om.

Anonymkode: d0926...2e0

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er veldig pen og se på og også ålreit å prate med.Men han lever svært nøkternt og har verken TV eller internett. Han er kristen og har fjernet seg fra ting som spise ute ,dette er også av økonomiske grunner,ingen kino ,liker ikke gå på kjøpesenter.Har ikke bil .Liker seg best ved et vann eller i skogen. Det er hele livet.Han er ufør grunnet psykiske lidelser men det er jeg også.. Hva tenker dere?

Bortsett fra at han er kristen, hadde jeg fint kunne vært sammen med en sånn fyr. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Nå er ufør ikke nødvendigvis et problem i seg selv, det kommer jo an på hvorfor og hvordan vedkommende kan leve til tross for sjukdommen sin. Men dypt religiøs og «liker ikke» en hel drøss normale ting som å spise på resturant eller kjøre bil? Nei, da er vi nok for ulike. Hadde følt meg veldig hemmet av alt man ikke kan gjøre som et par.

Men hvis livsstilen passer deg, så kjør på! 

Anonymkode: 46a22...db8

AnonymBruker
Skrevet

Han vil selge alt jordisk gods.en hytte .men jeg føler han ikke har noe interesser bare bibelen, sykle rundt og både å gå i skogen. Mens mine interesser er.kino,spise ute,reise.Er også glad i skog å mark men trenger balanse.

AnonymBruker
Skrevet

Uføretrygdet er ikke noe problem, men et religiøst levesett hadde gjort det helt uaktuelt. En veldig snever måte å leve på for spesielt interesserte. 

Anonymkode: 80c6d...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde vært flau av han

Anonymkode: f2c1d...2dc

Gjest Whiskey hangover
Skrevet

Uføretrygd er ikke et problem. Men det at personen er relgiøs, hadde jeg ikke orket å forholde meg til. Og ikke ha TV og Internett er uaktuelt. At fyren ikke spiser på restaurant og ikke liker kjøpesentere, er greit. Jeg hater restauranter og kjøpesentere. Han er jævlig kjip, det hjelper ikke at han er pen. Han er hjernevasket. Han er totalt uinteressant. Og han har definitivt ræva musikksmak, hvis han i det hele tatt hører på musikk. Det funker ikke. Kjip, kjedelig og uinteressant. Kunne aldri vært kompis med en slik person engang. Helt ærlig!

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil selge alt jordisk gods.en hytte .men jeg føler han ikke har noe interesser bare bibelen, sykle rundt og både å gå i skogen. Mens mine interesser er.kino,spise ute,reise.Er også glad i skog å mark men trenger balanse.

Dere er jo alt for ulike. Du kommer til å kjede deg, det skjønner du nok. Hvis interessen hans er kun bibelen og å være i naturen er det litt ekstremt syns jeg. Det blir litt som å melde seg ut av samfunnet, og da tenker jeg at det ikke er sunt. 

Nå kan dette virke som en fordom, men det er erfaringen min at mennesker som har større psykiske problemer og blir fanatisk kristne, ikke er helt ok. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg unna,og det vet du selv.

Anonymkode: d0926...2e0

AnonymBruker
Skrevet

Aldri, jeg har ikke noe imot en ufør mann. Men han må ha noen av mine interesser, og jeg finnes ikke religiøs. Så jeg kan ikke være sammen med en som er sterkt religiøs.

Anonymkode: ebcc8...945

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med en kristen så det er no go. 

At han heller ikke vil unne seg kino, tur på restaurant eller en reise er og no go.

Som ufør er han jo pålagt å ha fast adresse, registrert tlfnr og emailadresse etc for å ha bankkonto, og få utbetalt uføretrygden. Så hvordan fikser han det? Er det noen andre som styrer det for han igjen? Så er det og no go. Ufør eller ei, såpass styring på eget liv må til.

Anonymkode: abb75...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...