AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Vi er noen i familen, som har gitt hverandre slike kuponger vi ikke har bruk for selv. Brukte noen jeg fikk nå, men så ikke rabattene på kvitten. Så slo det meg: Er det sånn at det bare er det medlemmet som kupongen er utstedt til som kan få rabatten?? Anonymkode: 5c8da...6d2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Rabattene som scannes er koblet opp mot medlemsnummeret ja, og kan ikke brukes «fritt». Anonymkode: 58569...20a 5
missmcbeal Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 Må antagelig koblest til medlemsskapet ja, men jeg fikk iallfall 2 coopkort når jeg meldte meg inn, og bruker bare appen selv, så jeg har delt ut korta mine Man kan bestille flere kort også.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Rabattene som scannes er koblet opp mot medlemsnummeret ja, og kan ikke brukes «fritt». Anonymkode: 58569...20a Men det er jo ikke verre enn at Coop-medlemmet kjøper varen rabattert, og selger den videre til selvkost. Anonymkode: 304d8...674
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 Just now, missmcbeal said: Må antagelig koblest til medlemsskapet ja, men jeg fikk iallfall 2 coopkort når jeg meldte meg inn, og bruker bare appen selv, så jeg har delt ut korta mine Man kan bestille flere kort også. Denne er jo smart, så får du kjøpeutbyttet, mens de nyter godt av tilbudene. Anonymkode: 304d8...674
missmcbeal Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne er jo smart, så får du kjøpeutbyttet, mens de nyter godt av tilbudene. Anonymkode: 304d8...674 Nettopp De som har korta vet det jo selv, hun ene husker ikke å bruke det så ofte, og det skjønner jeg jo godt, men hun bruker det innimellom og er jo kjekt å ha når det er medlemstilbud. Ho veit jo at ho kan skaffe seg kjøpeutbytte selv om hun melder seg inn, men har ikke orka. Så da er det fint at jeg lar henne "snylte" på meg og får kjøpeutbytte tilbake. Det koster jo 300 kr å melde seg inn (tror jeg det var, men dette er jo faktisk et depositum du får tilbake om du melder deg ut), men jeg har allerede opparbeidet meg det kjøpeutbyttet i år. Jeg nyter svært godt av frukt og grøntbonusen på Extra, som er der jeg handler stort sett året rundt. Passer meg perfekt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #7 Skrevet 14. juni 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rabattene som scannes er koblet opp mot medlemsnummeret ja, og kan ikke brukes «fritt». Anonymkode: 58569...20a Var det jeg trodde, takk. Men hvis man bruker noen andres kupong, få de den rabatten inn på sin konto da? Ps. Vi har ikke mobiler som kan bruke app. Jeg aktiverer mine egne på pc da. Anonymkode: 5c8da...6d2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #8 Skrevet 14. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det jeg trodde, takk. Men hvis man bruker noen andres kupong, få de den rabatten inn på sin konto da? Ps. Vi har ikke mobiler som kan bruke app. Jeg aktiverer mine egne på pc da. Anonymkode: 5c8da...6d2 Nei de får ikke rabatten inn på konto, hvis ikke kupongen brukes mot rett medlemskap blir den tapt. Anonymkode: bdd5d...96d 2
applestories Skrevet 14. juni 2018 #9 Skrevet 14. juni 2018 Vi har fått beskjed om at man fint kan gi bort kupongene da strekkoden uansett registrerer rabatten. Gjorde det i mange år. Mulig de har forandret det nå når de prøver å få alle over på appen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #10 Skrevet 14. juni 2018 Papirkupongene følger ikke kortet, nei. Vi er en gjeng som bytter kuponger hvis det passer sånn. Jeg kjøper f.eks aldri Fjordland, selv om jeg får kupong på det nesten hver gang. En annen drikker ikke brus, men får kupong på Cola osv. Vi tar de kupongene vi vil ha selv, og resten legges ut på bordet når vi møtes slik at de andre kan ta det de vil ha. Anonymkode: 84c53...ded
applestories Skrevet 14. juni 2018 #11 Skrevet 14. juni 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Papirkupongene følger ikke kortet, nei. Vi er en gjeng som bytter kuponger hvis det passer sånn. Jeg kjøper f.eks aldri Fjordland, selv om jeg får kupong på det nesten hver gang. En annen drikker ikke brus, men får kupong på Cola osv. Vi tar de kupongene vi vil ha selv, og resten legges ut på bordet når vi møtes slik at de andre kan ta det de vil ha. Anonymkode: 84c53...ded Tipper at du får Fjordland fordi kupongen blir brukt. Da registrerer de at dette tilbudet likte du, da vil du sikkert ha mer av det. Jeg får de samme kupongene hver gang uansett hvor lenge det er siden jeg har kjøpt produktet. Får alltid gratis GoMorgen, vanligvis henter jeg den men har også latt være en periode for å se om det kom noe annet spennende. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #12 Skrevet 15. juni 2018 Jeg har brukt papirkupongene mange ganger uten å ha med medlemskort. Fikk rabattene likevel! Anonymkode: ac5be...64e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #13 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt papirkupongene mange ganger uten å ha med medlemskort. Fikk rabattene likevel! Dine egne kuponger ja, for det ligger vel inne i strekkkoden hvem de tilhører. Men får du hvis du bruker andres kuponger også? Anonymkode: 5c8da...6d2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #14 Skrevet 15. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dine egne kuponger ja, for det ligger vel inne i strekkkoden hvem de tilhører. Men får du hvis du bruker andres kuponger også? Anonymkode: 5c8da...6d2 Hvordan mener du maskinen ser hvem det er som scanner kupongene egentlig? 😂 registrerer man innen medlemskort så registreres heller ikke hvem det er som betaler. Anonymkode: dfa3c...87b 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #15 Skrevet 15. juni 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan mener du maskinen ser hvem det er som scanner kupongene egentlig? Jeg vet jo ikke, men hvis du leste hva jeg skrev, så skrev jeg at jeg tror medlemskapet/eieren-av-kupongene-ligger-inne-i -strekkkoden. Altså at eieren blir regisstrert electronisk der på en eller annen måte. Håper jeg var litt mer tydelig nå. Jeg vet som sagt ikke, så det er mer et spørsmål da. Håper jo noen vet Anonymkode: 5c8da...6d2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #16 Skrevet 15. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jo ikke, men hvis du leste hva jeg skrev, så skrev jeg at jeg tror medlemskapet/eieren-av-kupongene-ligger-inne-i -strekkkoden. Altså at eieren blir regisstrert electronisk der på en eller annen måte. Håper jeg var litt mer tydelig nå. Jeg vet som sagt ikke, så det er mer et spørsmål da. Håper jo noen vet Anonymkode: 5c8da...6d2 Det stemmer det du sier. Anonymkode: 58569...20a
applestories Skrevet 15. juni 2018 #17 Skrevet 15. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet jo ikke, men hvis du leste hva jeg skrev, så skrev jeg at jeg tror medlemskapet/eieren-av-kupongene-ligger-inne-i -strekkkoden. Altså at eieren blir regisstrert electronisk der på en eller annen måte. Håper jeg var litt mer tydelig nå. Jeg vet som sagt ikke, så det er mer et spørsmål da. Håper jo noen vet Anonymkode: 5c8da...6d2 Vedkommende du siterer prøver å forklare at h*n ikke identifiserer seg selv på noen måte, og kassaapparatet vet da ikke om vedkommende er eieren eller ikke. Tror ikke jeg har prøvd å skanne kupong uten kort, men det må jeg prøve å huske neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå