Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Happi
Skrevet

Er det noen som har handlet fra denne nettsiden, og i så fall; hvilke erfaringer har dere gjort?

De hadde da mye rimelig, og fraktprisene så da veldig billige ut......

Happi :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd, men blir veldig skeptisk når Estee Lauder og cliniqueproduktene er SÅ billig. Tviler på at de er ekte...

Resten så litt mer "ekte" ut i prisen, kunne kanskje feks bestilt børster/koster derfra.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er sikkert ekte vare, men hvordan er det med holdbarhetsdatoen..?

Noe MÅ det jo være siden de er så billige. Men er det snakk om neglelakk og liknende, så hadde jeg ikke brydd meg om det.

Foretrekker strawberrynet og ebay..

Gjest Xavia
Skrevet

Etter hva jeg kan se, så er Clinique og EL så billige fordi kremene er små. Bare noen ganske få ml i hver krukke. De blir jo på størrelser med prøver.

Når det gjelder Clinique leppestiften. Ja, jeg har tre ulike varianter av Clinique leppestifter, og aldri har jeg sett noen av leppeproduktene med grønn hylse... Så den synes jeg var litt...underlig...

Skrevet

Jeg har Clinique leppestift med mintgrønn hylse, fikk den med i en sånn pakke med hudpleie i reisestr. for noen år siden på Estethique.

Gjest Xavia
Skrevet
Jeg har Clinique leppestift med mintgrønn hylse, fikk den med i en sånn pakke med hudpleie i reisestr. for noen år siden på Estethique.

Kanskje de som selges på denne nettsiden er reisestørrelse det også da? (Derfor så billige)

Skrevet

Kanskje de som selges på denne nettsiden er reisestørrelse det også da? (Derfor så billige)

Jeg og har en leppestift med grønn hylse, men den er i vanlig størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...