Gå til innhold

Når det står når man skal kjøpe andeler i Nordnet Superfondet Norge: "Handles 08:30", betyr det da at man får kjøpe til den kursen som er kl

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Når det står når man skal kjøpe andeler i Nordnet Superfondet Norge (gjennom  Nornet bank): "Handles 08:30", betyr det da at man får kjøpe til den kursen som er kl 08:30? Eller er det kursen ved dagens slutt som gjelder? 

Anonymkode: 79cdd...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det eventuelt gårdagens kurs som gjelder?

AnonymBruker
Skrevet

En ordre som blir lagt inn før 08:30 garanterer Nordnet at de sender videre til fondsselskapet samme dag. Hvor lang tid fondsselskapet så tar for å utføre kjøpet, varierer litt. Det kan ta 0-2 dager for norske/nordiske fond, om jeg husker rett. Min erfaring er dog at handelen alltid utføres samme dag. Den dagen handelen utføres, er kjøpet ditt gjort til sluttkursen for dagen.

Merk at det kan ta en dag eller to etter utført kjøp at fondet blir synlig i oversikten din hos Nordnet. Mao, hvis du la inn en ordre før kl 08:30, vil du sannsynligvis få dagens sluttkurs, men du vil ikke se fondet i kontooversikten din før i morgen/overimorgen. 

Anonymkode: c88dc...4dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ordre som blir lagt inn før 08:30 garanterer Nordnet at de sender videre til fondsselskapet samme dag. Hvor lang tid fondsselskapet så tar for å utføre kjøpet, varierer litt. Det kan ta 0-2 dager for norske/nordiske fond, om jeg husker rett. Min erfaring er dog at handelen alltid utføres samme dag. Den dagen handelen utføres, er kjøpet ditt gjort til sluttkursen for dagen.

Merk at det kan ta en dag eller to etter utført kjøp at fondet blir synlig i oversikten din hos Nordnet. Mao, hvis du la inn en ordre før kl 08:30, vil du sannsynligvis få dagens sluttkurs, men du vil ikke se fondet i kontooversikten din før i morgen/overimorgen. 

Anonymkode: c88dc...4dc

Tusen takk for hjelpen :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...