AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Hei Får en maxi cosi pebble plus av min søster, men må kjøpe base selv. Ser at det selges en Maxicosy EasyFix på finn for en ok pris, men en venninne av meg anbefaler 2wayfix. Hva er forskjellen..? Er det det at 2wayfix kan benyttes etter spedbarnsperioden også? Lurer på hva som er lurest, å gå for 2wayfix som må kjøpes nytt, eller kjøpe easyfix for 400 kr brukt, som da må byttes når barnet er ca. 1 år. Er det noe i veien for å kjøpe basen brukt forresten? Anonymkode: 9f28f...688
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Kan ikke bruke Pebble plus på Easyfix, kun Cabriofix som passer på den. Så du må nok ha 2Way fix basen. Kan bruke neste stol på 2way fix basen, 2Way Pearl, men den har kort brukstid bakovervendt, så egentlig ikke noe å anbefale. Du må antageligvis kjøpe ny bakovervendt før barnet er stort nok til å sitte i beltestol. Anonymkode: 48358...b23
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 Så basically får jeg brukt 2wayfix-basen i ca. et år og må ha ny stol og base..? For et styr 😅 Anonymkode: 9f28f...688
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så basically får jeg brukt 2wayfix-basen i ca. et år og må ha ny stol og base..? For et styr 😅 Anonymkode: 9f28f...688 På neste stol er basen stort sett integrert i stolen, er bare et fåtall som settes i base i den gruppen. Hvis du da dropper isofix og da kjøper en beltefestet bakovervendt stol har du stol i mange år. Anonymkode: 48358...b23
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På neste stol er basen stort sett integrert i stolen, er bare et fåtall som settes i base i den gruppen. Hvis du da dropper isofix og da kjøper en beltefestet bakovervendt stol har du stol i mange år. Anonymkode: 48358...b23 Ok. Takk! Den tid, den sorg, tenker jeg.. Ikke bare-bare med disse stolene altså. Men tusen takk for svar Anonymkode: 9f28f...688
Hedda-78 Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så basically får jeg brukt 2wayfix-basen i ca. et år og må ha ny stol og base..? For et styr 😅 Anonymkode: 9f28f...688 Man trenger jo ikke base for stoler i kategorien 9-25 kg. Du orker ikke å drive å flytte og bære på stolen uansett. Så etter at ungen har vokst ut av Pebble, må du bare kjøpe ny stol, sørg for at den kan brukes bakover helt til 25 kg (festes med belter, ikke isofix). 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #7 Skrevet 14. juni 2018 8 minutter siden, Hedda-78 skrev: Man trenger jo ikke base for stoler i kategorien 9-25 kg. Du orker ikke å drive å flytte og bære på stolen uansett. Så etter at ungen har vokst ut av Pebble, må du bare kjøpe ny stol, sørg for at den kan brukes bakover helt til 25 kg (festes med belter, ikke isofix). Jeg kan ingenting om dette, men det var godt å høre Får lese meg opp når barnet har kommet 😄 Anonymkode: 9f28f...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå