AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Hei. Hadde bursdag i går og så ble en video lagt ut av meg på facebook som jeg ikke ønsker at enkelte av mine venner skal se. Har foreløpig gått på innstillinger og valgt at enkelte av mine venner ikke skal få se noe av det andre legger ut på min tidslinje. Kan ikke ha det sånn videre over tid, da det vil virke litt mistenkelig. Ønsker derfor å skjule akkurat denne videoen for kun utvalgte av mine venner. Er det noen som vet om dette er mulig å gjøre, og i så fall hvordan det kan la seg gjøre? Anonymkode: 61f66...540
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Var forresten usikker på i hvilken kategori dette skulle plasseres, så beklager om det er feil Anonymkode: 61f66...540
Gjest O.G. Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hadde bursdag i går og så ble en video lagt ut av meg på facebook som jeg ikke ønsker at enkelte av mine venner skal se. Har foreløpig gått på innstillinger og valgt at enkelte av mine venner ikke skal få se noe av det andre legger ut på min tidslinje. Kan ikke ha det sånn videre over tid, da det vil virke litt mistenkelig. Ønsker derfor å skjule akkurat denne videoen for kun utvalgte av mine venner. Er det noen som vet om dette er mulig å gjøre, og i så fall hvordan det kan la seg gjøre? Anonymkode: 61f66...540 Hvorfor vil du skjule videoen da?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Gå på innstillingene for akkurat det innlegget og rediger. Anonymkode: b027b...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå