Gå til innhold

Kommer han for fort?

Fremhevede innlegg

Gjest Mulig årsak
Skrevet

Jeg lurer på om tykkelsen kan være noe av årsaken. Jeg har lagt merke til at av de jeg har hatt sex med, så har de mennene med tykke peniser hatt lettere for å komme enn de med tynne. Kan det ha noe med friksjonene å gjøre?

Ser da bor fra mine dårlige erfaringer (feilkilder), for eksempel de som har vært fulle og de med tydlig liten erfaring fra før.

Og til alle dere som får vaginal orgasme, har dere merket om tykkelsen har hatt noe å si på hvor lett dere har fått det? Gå ut fra like forutsetninger som at han kan bruke den riktig, at du er like kåt hver gang osv.

Vet selvfølgelig at det kan være mye annet som har like mye å si, men lurer altså bare på om tykkelsen kan være en faktor her i denne tråden.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kan sikkert hende at tykkelsen har noe å si... det har jeg aldri tenkt på før. Men det har også helt klart noe å si med følsomhet og erfaring også tror jeg..

Vaginalorgasmene mine har mer med krummingen på mannens penis enn tykkelsen, er min erfaring. Treffer han g-punktet eller ikke liksom..

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lest at størrelsen kan hanoe å si, sikkert tykkelsen også. Det er et visst antall nerveceller på tuppen av penis, og jo mindre område disse har å fordele seg på, jo mer følsom blir penis, og jo fortere kommer han. Generelt sett, da, det er jo andre faktorer som spiller inn også - ikke alle har like følsom hud osv, noe er psykisk osv.

Har ikke så mange gode kilder, men var med en som hadde problemer med at han kom for tidlig (etter bare noen sekunder), og han hadde ganske liten penis. Tror ikke den var unormal i tykkelse, lenge siden dette, husker ikke helt... Han hadde litt stor og løs forhud - hehe, kanskje DET har noe å si?

Skrevet

Jeg må jo ærlig innrømme at en stor penis (tykk og stor) gir lettere vaginal orgasme, det er det ingen tvil om.

Klart, alle menn kan jo ikke ha stort utstyr, men de med tykke og lange har en klar fordel :)

Gjest Straight
Skrevet
Vaginalorgasmene mine har mer med krummingen på mannens penis enn tykkelsen' date=' er min erfaring. Treffer han g-punktet eller ikke liksom..[/quote']

Krummning? Oppover da? Er ikke det litt plagsomt egentlig, med krumme peniser, hvis de ikke treffer G-punktet da?

Gjest Tekumseh
Skrevet

Noen peniser krummer opp, noen krummer ned, noen til venstre, noen til høyre, og noe krummer litt opp og til høyre osv.

Akkurat som størrelsen og utseende er også fasongen forskjellig fra mann til mann. Min krummer litt ned, og litt til høyre. Og det at den krummer ned gjør at den faktisk enklere kommer borti g-punktet (har fått høre det av flere)

Og størrelsen har vel oftere noe å si enn det vi vil innrømme. Jeg er helt gjennomsnittlig (15 cm), og har opplevd å høre at den har vært for liten. Men min nåværende sambo synes den er stor nok.

Det har mye med jenta å gjøre også. Både styrke i PC-muskelen og naturlige forutsetninger.

Men akkurat som med spørsmålet om hvor ofte sex, er dette med størrelsen noe folk er mer opptatt av enn nødvendig!

Gjest Tekumseh
Skrevet

Når det gjelder å komme for tidlig (var for oppatt med å studere hvordan jeg så ut :)) er dette noe som går på tenning og psyke, ikke størrelse.

Nerver, prestasjonsangst gir ofte for tidlig utløsning (med en påfølgende "dårlig" orgasme). Noe man ALDRI må bli kritisert for, uansett hvor skuffa du blir. Prøv igjen, og gi det tid.

Er man "altfor" tent kommer man også tidlig, som hvis man blir tatt på/dradd for mye i før man begynner osv.

Skrevet

Dersom jeg er veldig opphisset klarer jeg ofte ikke å kontrollere det, og spesielt ikke om kona blir veldig aktiv i å få meg til å komme.

Jeg har jobbet mye med det både mentalt, ulike stillinger og bevegelse/rytme.

Mye ligger mentalt, og så har det noe med alder, tror jeg.

Nå som jeg er 40 har jeg mye mer kontroll enn da jeg var 20.

Sexlivet er også mye bedre og mer variert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...